|
Hyperstate..
|
View this Thread in Original format
| Mindbreezer |
| Hva skjedde egentlig? Ingen flere Hyperstates? |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
Hva skjedde egentlig? Ingen flere Hyperstates? |
Det lurer jeg også på...
Skulle ønske det kom tilbake! |
|
|
| chem-x |
Morten Pedersen (Temple of Love) har nok kastet inn håndklet for en stund i alle fall.. Var han som hadde retten til navnet tror jeg. Navnet er solgt videre, men vanskelig å si om noen kommer til å bruke det.. Inge aka. DJ Lemon bak Atlantis hadde vel endel med det å gjøre ogsåå.. Vet ikke om han har noen eventplaner framover, men jeg tviler..
Hyperstate i alle fall i det formatet det eksisterte er nok dødt, selvom retten på navnet er solgt videre.
Trist, men sant. :\ |
|
|
| Mindbreezer |
| Det er kjipt gjort for oss trance addicts :sadgreen: |
|
|
| Sand Leaper |
| Kan bare si meg enig med Chem her. Eraen for superparties som Hyperstate er for lengst over. Rabiate myndigheter, paranoid politi, nedgang i elektronisk musikks popularitet på klubbscenen og fadeser med prosjekter som Atlantis, Futuredome og Metropolis har gjort sitt for å sørge for det. |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Kan bare si meg enig med Chem her. Eraen for superparties som Hyperstate er for lengst over. Rabiate myndigheter, paranoid politi, nedgang i elektronisk musikks popularitet på klubbscenen og fadeser med prosjekter som Atlantis, Futuredome og Metropolis har gjort sitt for å sørge for det. |
Derfor knakende bra at det ikke koster all verden med Basiqair til Nederland for å få med seg go'parties'ene der nede :)
Gikk rundt og siklet på å dra på hyperstate siden jeg var rundt 12, og tror du ikke de la opp rett før jeg var gammel nok til å dra da...Det var maks überskuff det :( |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Locazor
Gikk rundt og siklet på å dra på hyperstate siden jeg var rundt 12, og tror du ikke de la opp rett før jeg var gammel nok til å dra da...Det var maks überskuff det :( |
Nå ble jo Hyperstate bare verre og verre musikalsk etter 1999, så tror ikke du gikk glipp av så mye sånn sett. Det var i begynnelsen man skulle vært der vøtt.. |
|
|
| djtinytim |
Helt utrolig og tenke på att det nå er 10 år siden jag var på Hyperstate første gang.
Var der 94-96.
Men det var jo egentlig festene før den tid som var riktig bra.
Sentrum scene 92, 93 og 94, det var bra år det.
Prodigy 93, "temple of love" konseptet på rockefeller når det startet
Ja det var morsomme tider. |
|
|
| Sand Leaper |
| At parties some Temple Of Love og Hyperstate i det hele tatt fant sted i Oslo på så stor skala er ganske uvirkelig. Spesielt når man ser på hvilken tilstand utelivet i Oslo befinner seg i idag. |
|
|
| C-naptik |
Hey!
Sorry for hijacking your thread in English, but I was really curious about why there are no more Hyperstate parties.
Could you please translate quickly what you've all said so far?
I was just watching that amazing video from Hyperstate 2001, the one with Astral Projection - Burning Up in the background. It's simply the best short video of a party I've ever seen!
All the people seem to enjoy the party SO MUCH! everybody dances, smiles, clothing is awesome, you can see it must have been such a wonderful atmosphere! I really love it :)
I don't know if this has to do with Norway or the way the scene was back in 2001, but I can tell that the scene has in my eyes gone in Western Europe, at least regarding huge parties in the NL.
I party there pretty often, started going there for the first time to Trance Energy back in February 2001 and I can't recognize the scene anymore.
Music is not that great, DJs, okay they have more lasers and stuff but it's all about the show, the crowd sucks ass, only half of the people dance, smile, truly enjoy themselves...
So I'm wondering how it's like in Norway now??
Looking back at Hyperstate, I can say say that you guys knew how to party!! |
|
|
| Locazor |
| quote: |
Morten Pedersen (Temple of Love) har nok kastet inn håndklet for en stund i alle fall.. Var han som hadde retten til navnet tror jeg. Navnet er solgt videre, men vanskelig å si om noen kommer til å bruke det.. Inge aka. DJ Lemon bak Atlantis hadde vel endel med det å gjøre ogsåå.. Vet ikke om han har noen eventplaner framover, men jeg tviler..
Hyperstate i alle fall i det formatet det eksisterte er nok dødt, selvom retten på navnet er solgt videre.
Trist, men sant. :\
|
Morten Pedersen (Temple of Love) Threw in the towel for a while. It was him who had all the rights regarding the name I believe. The name has been sold, but it is difficult to say if anyone is going to use it. Inge aka. DJ Lemon behind the concept Atlantis did some of the work too, but I don't know if he has any plans of some events in the near future, but I doubt it.
Hyperstate in the format in which it existed is most definitive dead, even though the name has been sold.
| quote: |
Kan bare si meg enig med Chem her. Eraen for superparties som Hyperstate er for lengst over. Rabiate myndigheter, paranoid politi, nedgang i elektronisk musikks popularitet på klubbscenen og fadeser med prosjekter som Atlantis, Futuredome og Metropolis har gjort sitt for å sørge for det.
|
I have to agree with Chem here. The era of super parties as Hyperstate is lone gone. Overcontrolling authorities, paranoid police, a decrease in the popularity of electronic music in the club scene, and blunders with projects as Atlantis, Futuredome, and Metropolis has ensured this doom.
Well..I really don't think anything else of thread needs to be translated, so there you have the most important stuff :) |
|
|
|
|