|
mobiltelefoner
|
View this Thread in Original format
| reveal |
jag har möjlighet att
1) få en nokia 3310
2) köpa en nokia 3330 för 480 kr
3) köpa en ericsson T29 för 545 kr
vilket alternativ är bäst? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Anna pillua, mulla an iso kyrpa
GReeTZ,
!_PeTrUs_!
Da Addicted Priest |
|
|
| chillz |
Ericson sucks... (personlig mening)
Hvis WAP er viktig... 3310... hvis ikke.... kjør 3110...
Hva menes med gratis... må du binde deg til et abbonement, eller er det HELT gratis...? |
|
|
|
|