return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
mobiltelefoner
View this Thread in Original format
reveal
jag har möjlighet att
1) få en nokia 3310
2) köpa en nokia 3330 för 480 kr
3) köpa en ericsson T29 för 545 kr
vilket alternativ är bäst?
Aendy
1) gratis är gott
!_PeTrUs_!
Anna pillua, mulla an iso kyrpa

GReeTZ,
!_PeTrUs_!
Da Addicted Priest
chillz
Ericson sucks... (personlig mening)
Hvis WAP er viktig... 3310... hvis ikke.... kjør 3110...

Hva menes med gratis... må du binde deg til et abbonement, eller er det HELT gratis...?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement