|
tonight-monday
|
View this Thread in Original format
| indurango |
| is anyone going to monday tonight? (adam beyer + marco carola) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| You mean 'Monday Bar'... well I was supose to go but now it seams I can't afford it... 10 days to payday & I'm all out of money :( |
|
|
| AC. |
| I want to, now Iif i only coiuld find someone more I know whos going :toothless |
|
|
| CJ InterCity |
I would if I lived in Stockholm... which I don't:(
sorry mate you're on your own. will be fun though I'm sure;) |
|
|
| Kvicket |
Det var en riktigt grym kväll :D
Beyer gjorde förhoppningsvis ingen besviken... fan vad kul det var :)
Heartbreak... |
|
|
| staz |
fan steve, jag kunde lagt ut om det var så illa. Skoj var det iaf.
inte heart'break' då? ;) |
|
|
| lonne |
| Trevlig kväll på det hela taget! Har inte varit ute med mer än 10 polare på en och samma kväll sedan högstadiet.:p |
|
|
| Kvicket |
| Nu ska vi inte vara såna staz... jag var inte vid mina sinnes fulla bruk när jag skrev det ;) |
|
|
| indurango |
| quote: | Originally posted by AC.
I want to, now Iif i only coiuld find someone more I know whos going :toothless |
sorry . i didnt see your message on the right time . (ok u dont know me but its not a problem. u could join us) |
|
|
|
|