return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
tonight-monday
View this Thread in Original format
indurango
is anyone going to monday tonight? (adam beyer + marco carola)
SteveTranz4ever
You mean 'Monday Bar'... well I was supose to go but now it seams I can't afford it... 10 days to payday & I'm all out of money :(
AC.
I want to, now Iif i only coiuld find someone more I know whos going :toothless
CJ InterCity
I would if I lived in Stockholm... which I don't:(

sorry mate you're on your own. will be fun though I'm sure;)
Kvicket
Det var en riktigt grym kväll :D
Beyer gjorde förhoppningsvis ingen besviken... fan vad kul det var :)

Heartbreak...
staz
fan steve, jag kunde lagt ut om det var så illa. Skoj var det iaf.

inte heart'break' då? ;)
lonne
Trevlig kväll på det hela taget! Har inte varit ute med mer än 10 polare på en och samma kväll sedan högstadiet.:p
Kvicket
Nu ska vi inte vara såna staz... jag var inte vid mina sinnes fulla bruk när jag skrev det ;)
indurango
quote:
Originally posted by AC.
I want to, now Iif i only coiuld find someone more I know whos going :toothless


sorry . i didnt see your message on the right time . (ok u dont know me but its not a problem. u could join us)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement