|
Min sista sändning för detta året
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Hej alla glada!
I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/
19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Hej alla glada!
I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/
19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma... |
jag ska minsann lyssna :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag rattar in ! |
|
|
| jofawe |
| jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio :nervous: |
haha :) Jag tänkte vara lite snäll och ge de en mjuk uppvärmning inför morgondagens program :toothless |
|
|
| dbl |
| e jag hemma o inte grejar med att annat så ska jag la allt ta o lyssna :) |
|
|
| CJ InterCity |
| BRING THE NOISE!!!!!!:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Laszlo |
| Jag kan ju avslöja att jag kommer att spela en låt som proddats av en SWETA-medlem :) |
|
|
| Laszlo |
*bump*
Just om reminder :) Om en kvart kör vi :) |
|
|
| Smekbar |
| sitter redo att lyssna och rippa :) ska bli toktrevligt, de tidigare programmen har ju varit bra :) |
|
|
| jofawe |
| det börjar ju bra iallafall ;) |
|
|
| Smekbar |
| nu blev det minsann tokbra musik helt plötsligt :p |
|
|
|
|