return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Min sista sändning för detta året
View this Thread in Original format
Laszlo
Hej alla glada!

I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/

19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Hej alla glada!

I morgon kväll (tisdag) kommer jag att spela mitt sista set på Studentradion Club här i Växjö för denna terminen. Jag tänkte köra ett renodlat technoset så för er som är svaga för "tkts tkts tkts tkts" får gärna ratta in. För er i kronobergsområdet är det 102,4 MHz som gäller, ni andra kan lyssna via nätet: http://194.47.100.86:8000/

19:00 är det som gäller, och vi håller på en timma...


jag ska minsann lyssna :)
SteveTranz4ever
Jag rattar in !
jofawe
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio :nervous:
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
jag ska minsann lyssna på det via radion, för det är minsann inte ofta man får höra mangeltechno på samma frekvens som Kristen Närradio :nervous:


haha :) Jag tänkte vara lite snäll och ge de en mjuk uppvärmning inför morgondagens program :toothless
dbl
e jag hemma o inte grejar med att annat så ska jag la allt ta o lyssna :)
CJ InterCity
BRING THE NOISE!!!!!!:eyespop: :eyespop: :eyespop:
Laszlo
Jag kan ju avslöja att jag kommer att spela en låt som proddats av en SWETA-medlem :)
Laszlo
*bump*

Just om reminder :) Om en kvart kör vi :)
Smekbar
sitter redo att lyssna och rippa :) ska bli toktrevligt, de tidigare programmen har ju varit bra :)

jofawe
det börjar ju bra iallafall ;)
Smekbar
nu blev det minsann tokbra musik helt plötsligt :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement