return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Pim Fortuyn: De grootste Nederlander
View this Thread in Original format
Asperge
Wat vinden we ervan?

Ik vind het jammer, het is wat in de show ook al gezegd is een signaal en niet de grootste Nederlander dat gewonnen heeft. Willem van Oranje had mijns inziens moeten winnen!
@win
Kunnen we iedereen die op PF heeft gestemd niet het land uitzetten? Wat een debielen :whip:

Jacobine Geel verwoorde het op het einde heel goed...
BaRTeZ
Wat een ongelooflijk grote groep kanslozen leven er toch in dit land :mad:

Als ik Willem van Oranje was, zou ik me (net als 'de grootste nederlander aller tijden') ergens anders laten herbegraven.
basvh
Heb dit al in andere thread gepost maar hier nog maar keer:


Het grappigste van alles was nog het volgende:
Willem Drees is 3e geeindigd en zijn woordvoerder voor dat programma was linkse rakker Wouter Bos. Deze linkse jongen die voor het volk is en wat minder voor de hoge inkomens.Wouter Bos van PvdA, de partij die heel het schoolsysteem naar de tyfes heeft geholpen.

Nu zat daar in het programma de achterkleinzoon van willem drees. Die jongen heeft bij mij op een particuliere school gezeten in Utrecht. Beetje zeggen dat zijn volkse opa maar 1 moet worden terwijl hij als gooise kakker toch echt niet in de bijstand zit. Integendeel zelfs.

Ik vond het wel een mooi contrast: Vadertje drees oprichter van de pvda en zorgstelsel <-> achterkleinzoon balletje uit het gooi die niet naar openbare school gaat.
jp
Michiel de Ruyter is een echte held, Fortuyn niet. Maar goed, het blijkt maar dat 'we' hem niet zijn vergeten. Misschien dat de politiek hier lering uit zal trekken...
kolkiewolkie
zie reply in klaag/zeurdraad


veel naiviteit blabla
Massive84
tja, ik vind dit zo dom.

Het idee om de grootste Nederlander te kiezen..tja, ik snap niet waarom mensen dit zo belangerijk vinden dat ze ook echt gingen stemmen.
SnuggLe
Tsja, te sneu dit.
Maarja, hetzelfde als de DJ-Mag2004, je hebt er geen ruk aan. Populariteitspoll, poll voor de domme massa, poll waarbij diegene die het meeste mensen kan activeren (wat de LPF heeft gedaan) wint....
MaGiK54
Ik ga me hier nog geeneens over uitlaten en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoe ik er over denk.
basd
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik ga me hier nog geeneens over uitlaten en dat zegt waarschijnlijk al genoeg over hoe ik er over denk.

x2

Cosmic
quote:
Originally posted by basd
x2


x3
eXos
Over een week praat niemand er meer over ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement