return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Halloj!
View this Thread in Original format
Zirpico
Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??

Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..
Gaby
Välkommen!!!
Tell more about u ..."svenska folket"

//gaby
Zirpico
Tja.. lite om mig.

Jag är en 26 årig kille från Sundsvall som fastnade för trance ..eller njae inte bara trance utan gillar också lite house och musik lite åt chill hållet.. garage däremot är väl inte riktigt för mig ..jeje strunt samma mitt musikintresse tog ny fart när jag var på ibiza för ett par år sen och såg b.l.a. Judge Jules, Paul Oakenfold, Lisa Lashes, Tall Paul, PvD, m.fl där skakade jag också hand med Judge Jules efter hans set :) Well det här var svårare än jag trodde ni får väl helt enkelt lära känna mig lite bättre med tiden..

Även jag lär ju dyka upp på Munchenbryggeriet på Helloween :D
reveal
quote:
Originally posted by Zirpico
Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??

Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..



en DC-hub har diskuterats tidigare, men om du kan verkställa den är det ju skitbra

välkommen förresten :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Zirpico
Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??

Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..


Välkommen! :cool:

Skulle va skitbra om du kunde fixa lite space för oss att lägga grejer på.....

se Thread: TA Swedish Crew
x-dream
Tjaba å välkommen till TA hoppas att du ska trivas här.....
Zirpico
Ska kolla om jag får hubben att funka i helgen.. provade förut men routerns brandvägg ställer till det, annars så är det inga problem för mig att köra en hub då jag kan lägga den på en separat dator.. vi får se..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement