|
Help me ff
|
View this Thread in Original format
| eXos |
Hoe krijg ik zo'n ding onder m'n naam. Is namelijk wel cool. Ben blijkbaar te dom om dat te begrijpen. Adres staat onder m'n naam.
Alvast bedankt
TNX |
|
|
| Sandman |
dit moet je doen om een plaatje te invoegen--->
[**img] url [/***img]
de sterren weglaten
dan krijg je dit
tnx to tigerclaw (for helping me with this problem previously)
[img] http://www.geocities.com/petenator/anim123.gif [/img]
ps. dit vroeg je ook in topic "Oh yeah" in trance forums-->Holland
daar staat het zelfde. |
|
|
| eXos |
Cool tnx, maar begrijp het nog niet, zal waarschijnlijk liggen aan dat het Zondag is. Braindead!!!
Moet je maar ff voluit tikken, misschien begrijp ik het dan!!!!
Anyway TNX
[Edited by Petenator on Jan-28-2001 at 11:56] |
|
|
| Sandman |
als het goed is, moet je dat in je signature plaatsen.
dat [**img] url [/***img] (zonder sterren). en dan moet het plaatje verschijnen.
Anders weet ik het ook niet. |
|
|
| cyberia |
[insert A]Insert Picture (web site)[Insert b]
A = IMG
B = /IMG
[IMG]http://www....[insert what B is]
zo stond het ongeveer op het zesde blad van de music discussion,toen bkightly de vraag stelde |
|
|
| Dj Alpha |
Wat grappig, een van de eerste posts op dit forum :D:D:D:D:D:D
Voel je je niet vereerd Petrus? :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Zeker weten. Moderator of niet, ik ben wel één van degene die het Holland Forum vanaf het eerst moment heeft gesteund. EN kijk nu, het is bijna het grootste onderdeel van TA.com |
|
|
| Flippe |
AL die oude topics :)
les ik ook nog es iets van voor mijn tijd dat ikhier was :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Zeker weten. Moderator of niet, ik ben wel één van degene die het Holland Forum vanaf het eerst moment heeft gesteund. EN kijk nu, het is bijna het grootste onderdeel van TA.com |
ik was er ook al bei vanaf het begin hoor.......had laatst nog een thread geopend met een paar mooie quotes uit mijn vroege maanden hier op TA......:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
ik was er ook al bei vanaf het begin hoor.......had laatst nog een thread geopend met een paar mooie quotes uit mijn vroege maanden hier op TA......:) |
 |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
|
whehehe :p |
|
|
|
|