return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל טוב לאלון!!
View this Thread in Original format
Rising
aka
NYKON :)

עוד חבר פורום ותיק חוגג לו יומולדת...
מזל טוב איש....
ד"א... אתה חי????
ronsh
מזל טוב אחי
עד 120
KrazyDJs
מזל טוב גבר..

מאז שהוא עבר דירה כמעט ולא רואים אותו..:wtf:
Sniper
שיהיה במזל"ט
arik
אני מקווה שהוא יראה את זה

מזל טוב;) !!!
NyKoN
שיו אני לא מאמין שזכרתם אותי
אתם כאלה אנשים גדולים :)

כן, היום 17... ניגשתי לטסט בדיוק ביומהולדת ועברתי תודה לאל
:D
הלוואי ויכולתי להיות פה יותר אבל לא יוצא לי כלום כי אני עובד עכשיו וגם י"ב וזה קשה
אני אשתדל לקפוץ לביקור
וממש תודה.. בחיי שאתם אנשים גדולים
Shahar
איך כל אלה שיש להם יומולדת נכנסים בדיוק ביום של היומולדת?
יעני מה אתם נכנסים בכוונה לבדוק אם כתבו לכם מזלטוב?
Viperon
מזל"ט למרות שאני לא מכיר אותך
sabi10
טוב מזל :D :cool: :D :cool:
DjChook
מזל טוב אחד הותיקים

NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar
איך כל אלה שיש להם יומולדת נכנסים בדיוק ביום של היומולדת?
יעני מה אתם נכנסים בכוונה לבדוק אם כתבו לכם מזלטוב?


שלחו לי לינק באייסי :)
skelz
מזל טוב :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement