| NyKoN |
שיו אני לא מאמין שזכרתם אותי
אתם כאלה אנשים גדולים :)
כן, היום 17... ניגשתי לטסט בדיוק ביומהולדת ועברתי תודה לאל
:D
הלוואי ויכולתי להיות פה יותר אבל לא יוצא לי כלום כי אני עובד עכשיו וגם י"ב וזה קשה
אני אשתדל לקפוץ לביקור
וממש תודה.. בחיי שאתם אנשים גדולים |
|
|