return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
a.s. zaterdag Umania, Black Hole Night
View this Thread in Original format
johndeM
A.s. zaterdag vanaf 23:00 Mr. Sam (Mojado), DJ Ton T.B. (Three Drives) en Cor Fijneman.
Black Hole night @ Umania, www.umania.nl / www.blackholerecordings.com
eieregooie
Ik vind zowel Ton TB als Cor Fijneman niet echt lekker draaien ofzo... Dus niet echt de moeite ofzo... alhoewel Mr Sam dan misschien wel weer leuk is, en ach... ik heb toch nog wel wat vrijkaartjes ter beschikking dus wie weet... Als ik t 25 jarig huwelijk van paps en mams zat ben :p
HBtje
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vind zowel Ton TB als Cor Fijneman niet echt lekker draaien ofzo... Dus niet echt de moeite ofzo... alhoewel Mr Sam dan misschien wel weer leuk is, en ach... ik heb toch nog wel wat vrijkaartjes ter beschikking dus wie weet... Als ik t 25 jarig huwelijk van paps en mams zat ben :p


zozo alvast feli :p


alsk geld had was ik wel gekomen jah.... clubavondjes vind ik steeds vetter :)
MaGiK54
Cor en Ton zuigen big time dus zal zeker niet hiero heen gaan.
Matthijs
Het is alweer lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben, was in ieder geval nog onder de oude vertrouwde naam 'Eau'. Maar denk toch niet dat ik hier heen ga. Cor Fijneman vind ik echt drie keer niks, Mr. Sam en Ton TB heb ik niet echt heel vaak iets van gehoord.
HBtje
quote:
Originally posted by Matthijs
Het is alweer lang geleden dat ik daar voor het laatst geweest ben, was in ieder geval nog onder de oude vertrouwde naam 'Eau'. Maar denk toch niet dat ik hier heen ga. Cor Fijneman vind ik echt drie keer niks, Mr. Sam en Ton TB heb ik niet echt heel vaak iets van gehoord.


nog feli met je verjaardag gister he :)
Matthijs
quote:
Originally posted by HBtje
nog feli met je verjaardag gister he :)


ja thanks! :)
@win
Van die Mr. Sam zou ik niet te veel verwachten. Ik hoorde hem vorige week op id-t radio draaien en die gast is technisch gezien echt dramatisch... :p
eieregooie
Mooi, dan gaan we zeker niet :D Ook al had ik me vergist en is het feestje van me ouders vas de week erop...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement