return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
THT 5-YEAR ANNIVERSARY pres. RANK 1 @ DOVREHALLEN (pg. 2)
View this Thread in Original format
KimG THT Events
11 dager igjen til partytime :toocool: :toocool: :toocool:
KimG THT Events
5 dager igjen nå....
Soeder
For satan!! det er imorra:eyes:...gleder meg:D
DJ_Audun
faens heldiggriser dere som skal i ut imorgen. :cool: Noen som har tenkt seg på ton tb på lørdag da?
Ariah
Hører det kommer til å bli stappfullt i morgen, best å møte litt tidlig for å være sikret plass da :D
Ariah
haaaah... det er i dag ^_^
ziddy
Senes dette live på noen radio kanal? Vet at Radio Oslo sponser men det ser ikke ut som de har tenkt å sende det, i hvertfall ikke i kveld.

Har ikke muligheten til å komme, men skulle like å kunne høre det likevel :)
Ariah
hah, var fantastisk. kom akkurat hjem, jævlig sliten. Var driiiiiiiiiiiiiiiiiitfeeeeeett. Min første trance event ;) Nå sitter jeg her med autografen til Piet (rank 1), håndhilste på Stephano (jævlig bra set forresten, er venn av Jørgensen jeg :)) og så en overdose live for første gang. Stakkars karen lå der og rista som bare f

Var jævlig fett når klokka ble tre, og alle trodde det var slutt. Musikken forsvant, så etter at alle ropte "we want more" i en tyve sek. droppa han Silence, dansegulvet eksploderte i en orgie :D Noen som vet hvilken låt han slapp etter den? var ganske fet

var det noen som hørte [email protected]? jeg hørte den ikke, ble dritskuffet, eller kanskje den ble spilt på de 5 minuttene jeg spøy opp den alkoholen som kroppen kjente den ikke trengte ;)

aaaanyways, nå føler jeg det blir mye rabling her. legger meg

alt i alt, dritbra kveld, var deilig når Piet droppa Breathing :D
Mindbreezer
Glad for å høre at du hadde det fett :D
KrissO
Jepp, dette var nok et bra party. Stappa med folk og drit bra stemning. Nå kom nå ikke jeg før et kvarter uti Piet (Rank 1) sitt sett da men... derifra gikk det jo så klart i ett.
Som sagt, kunne ikke bedt om bedre stemning. Anlegget var omtrent som det skulle + lasere og alt det der seff ;)
Må si jeg ble litt skuffet over settet til Rank 1... var noen bra låter her og der, men ble for cheesy for meg gitt... rett og slett.
Jeg kom akkurat da Darkside Of The Moon var i ferd med å bli mixa ut.

Fra 01.15 i rekkefølge:
xx. Ernesto vs. Bastian - Dark Side Of The Moon
xx. Ridgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix)
xx. Tiësto feat. Kirsty Hawkshaw - Just Be (Antillas Club Mix)
xx. Signum - Second Wave (Signum Signal 2004 Remake)
xx. Jas van Houten - Loco Love (Firewall Remix)
xx. Prodigy - Out Of Space (Bootleg)
xx. Rank 1 - Breathing (Airwave 2003) (Breaks Dub)
xx. Marco V - Automanual
xx. ID
xx. Fractal Structure - Lost Sequence (Original Mix)
xx. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
xx. ID
xx. ID
xx. Rank 1 - Awakening (Original Mix)
xx. Jesselyn - Omnia (Tech-Trance Mix)
xx. ID
xx. Cosmic - Freefall
xx. Sensation - The Anthem 2003 (Original Mix)
xx. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (DJ Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)
xx. ID

xx. Kenny Hayes - Day Breaker (Airbase Remix)
xx. Rank 1 - Beats At Rank 1 DotCom

Stedet eksploderte da Superstring og Silence ble spilt fks, var konge :D
Men hva ble så spilt før jeg kom ? =)

Kimito
Var en bra kveld dette her. Når det kommer til overdose så var nok ikke det tilfellet. Det var en kar som fikk epilepsi anfall i det stroben gikk amokk.

Men en flott kveld...Absolutt... :)

Ton T.B i kveld :p
Nicco
heh det var fett dette. hadde høyere forventninger til Piet.. men det var utrolig kult afterall!

TON TB idag ja, looking forward!

håper det kommer nok folk :disbelief :disbelief
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement