|
Ferry And Paul Van Dyk In Berlin Live
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
לכל מי שהולך לאינרסיטי ב 18 לדצמבר, שווה לדעת שיש סט משותף של פרי קורסטן יחד עם פול ואן דייק יום קודם לכן, לכבוד יום ההולדת של ואן דייק.
בנוסף לכך ואן דייק נותן סט בניו יורק ב 31 לדצמבר במסגרת
gods kitchen
מה לא הייתי נותן כדי להיות באחד משני הסטים הללו, אם היה לי את הכסף לכך
:( |
|
|
| YO-I |
ואני בכיף הייתי שמח לקבל כרטיס מתנה לאינרסיטי כי בדיוק ביום הזה
18/12/04
אני חוגג יום הולדת 27 יחד עם בראד פיט
;) |
|
|
| markfeldman |
| אני אמסור להם ד"ש בשמכם... |
|
|
| Meltdown |
| מרק, אתה נוסע לשני האירועים או שרק לאינרסיטי? |
|
|
| Huge-A |
מה הם לא הזמינו אותי גם הפעם ..
איך הם שכחו ??? :conf: :toothless |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מרק, אתה נוסע לשני האירועים או שרק לאינרסיטי? |
כנראה רק לאינרסיטי, עד הסילבסטר זו תקופה ארוכה...
| quote: | מה הם לא הזמינו אותי גם הפעם ..
איך הם שכחו ??? |
אתה תמיד מוזמן... |
|
|
|
|