|
Club Basement (Uppsala) Special 26/11!!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjena!
Vill passa på att göra reklam för Club Basement (Uppsala) festen 26 November då Trimada har release party för sitt debut album!
RELEASE PARTY 26/11
Trimada släpper sitt första album "Devilish på T.D.A rec.
Trimada bestå av : Tarek Mansur & Berre aka Mono..
Skivan kommer att finnas på plats!
http://www.trimada.com
VAR : Basement @ Gate One, Uppsala / Dragarbrunnsgatan 34
DATUM : 26/11
TID : 21-02
ENTRE : 80:- / Basement members 70:-
[FREE ENTRANCE 4 WICKED LADIES BEFORE 23]
ÅLDER : 18+
DJs
AdamMiklas [BASEMENT / STAY AWAKE]
TRIBAL/PROGRESSIVE HOUSE/TECHNO TRANCE
Berre aka Mono [BASEMENT / WICKED]
PSYCHEDELIC/PROGRESSIVE/FULLON TRANCE
http://www.thebasement.se
Kommer nog bli en fet kväll!!
//toomas / toka |
|
|
| Try |
kanske man skulle komma då
kan tillägga att det är gratis för studenter |
|
|
| baka_kun |
Men usch, bra datum.
24e fyller man 18, 25e åker man till jönköping och förblir där tills söndag :/ nåja. lycka till med releasen iaf, cirkulerar tråden till ett par polare. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by baka_kun
25e åker man till jönköping och förblir där tills söndag :/ |
Sätter tusen spänn på att du ska på DreamHack :D Ska själv dit för första gången, dock inte som en datanörd :p utan som ambassadör för Medieteknologi vid Växjö universitet...ska ha en monter där och visa upp oss och vårt program....hojta gärna till om du går förbi :) |
|
|
| baka_kun |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Sätter tusen spänn på att du ska på DreamHack :D Ska själv dit för första gången, dock inte som en datanörd :p utan som ambassadör för Medieteknologi vid Växjö universitet...ska ha en monter där och visa upp oss och vårt program....hojta gärna till om du går förbi :) |
jopp ska på dh, sak också dit för första gången, dock itne mitt första stora lan, åker dit mest för att träffa folk, om än lite väl dyrt sätt att träffa folk på. ska hojta till :) |
|
|
|
|