return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kom gezellig op IRC
View this Thread in Original format
Jukx
Ik wil graag iedereen er even aan herinneren dat we ook een heel leuk IRC-kanaal hebben. Hartstikke gezellig, toch komen sommige mensen er niet/nauwelijks. Optimus? waarom ben jij er nooit? En onze post-machine DJ Lex... die zou daar toch wel op zn plaats zijn!
Maar goed, oproep dus voor de Dutch-TA's... kom lekker op IRC.

server: efnet
channel: taforum

Howdie!
tango
idd

grtz,
TNG
Blik
IRC roelt

echt wel gezellig, die Brabantse gezelligheid kom je overal tegen :)
-=WVG=-
jahaa...

en tis ook veel handiger...

hoef je nie steeds op reply enzow te klikken...

(liever lui dan...moe)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Jukx
Optimus? waarom ben jij er nooit?

ik ben er weleens...een keer in de maand:p:D:D
maar ja, vorige keer toen ik er was, lag iedereen te pitten:(
LightForce
Waarom hebben jullie nou weer een irc kanaal op efnet, zou het niet handiger zijn om het gewoon op irc.tranceaddict.com een kanaal te openen. Zit tenminste alles bijelkaar.

Is maar een suggestie natuurlijk, maar wel een erg makkelijke ;)

Gegroet mensen!!
Blik
quote:
Originally posted by LightForce
Waarom hebben jullie nou weer een irc kanaal op efnet, zou het niet handiger zijn om het gewoon op irc.tranceaddict.com een kanaal te openen. Zit tenminste alles bijelkaar.

Gegroet mensen!!

neuj man, ons eigen channeltje is veel gezelliger en ook in het nederlands, veel makkelijker dus

en Optimus, als ik kom liggen ze spontaan allemaal te slapen :rolleyes:
Tall21
Zal m'n mIRC maar weer eens uit de kast trekken. Of weet iemand misschien een beter programma om mee op irc te gaan??
Miss Proximus
quote:
Originally posted by LightForce

Gegroet mensen!!

Daar was ook een taforum maar dat sloeg niet zo aan ofzo..het zal inderdaad wel een probleem voor veel mensen zijn om engels te lullen :) maarre....hebben wij geen problemen mee ey lightforce ;) ik heb sowieso t idee dat iedereen teveel op irc zit want er wordt nauwelijks nog iets gepost (in vergelijking met eerst)...waar ben je lex??? :D...en als iemand weer s een lange post maakt dan zijn t vaak weer logs van irc enzo.....na jah......maakt mij nieh uit want ik post wel in de chill :p
LightForce
Nee hoor MissProximus, heb ik geen probleempje mee ;) Lul net zo hard mee in het engels als in het nederlands.
Maar als jed aar een eigenkanaal maakt hoef je toch geen engels te lullen????żżżż Dus zie het probleem dan niet helemaal.
Maar ja wie ben ik, nou ik ben 1 van de 15 miljoen tellende mensen in het land nederland :p

Eye-Riz
viel mij ook al op dat er minder gepost wordt...
kga niet weet ik veel hoeveel dingen af lopen zoeken om te kijken waar iedereen is. TA is genoeg, anders komt er niets meer van al die andere dingen die ik moet doen (gebeurt nu al vaak genoeg dat ik dingen die ik moet doen gewoon laat liggen onder het mom van 'ik heb geen tijd'... struisvogelpolitiek noemen ze dat.. een van mijn talenten :D :D :D )
moogwai
Ben gisteren ook weer een op het MirC geweest.. voor het eens sinds een paar maanden... is wel relaxt daar :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement