|
Dj Moshic @Tlv 18/11/04
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
אולי קצת באיחור אבל עדיין לפני המסיבה, הערב במועדון הטי אל וי, יתארח האחד והיחיד, היוצר הישראלי הכי טוב שאני מכיר, מושיק שלומי
אחרי הפסקה של כמה חודשים הוא חוזר לנגן הערב בתל אביב אחרי שחרש את העולם בהופעות שהוא יכול רק להתגאות בהן, דני תובל יחמם, ליריק היוצר הצעיר והכשרוני יתן סט לייב בשיתוף פעולה עם הסטייליסט מושיק גלאמין ובעוד טראק נוסף שהוא הקליט יחד עם מיכל נדל וכמובן מושיק שלומי שיתן סט מיוחד שיכלול המון קטעים חדשים שלו שאמורים לצאת בקרוב באלבום הכפול שלו
מושיק מאד עסוק בזמן האחרון, הפרוייקט של בורדו, שני אלבומים כפולים אחד של הפרוייקט שלו תחת השם אגראנאוט והשני תחת מושיק והלייבל החדש שלו שבו הוא נותן במה ליוצרים חדשים, תגיעו כי הולך להיות ערב מדהים
Do U C The Sound
ונ.ב, עינת ארליך, מיכל נדל, ציפי רומנו ושחף סגל חוגגות יום הולדת באותה הזדמנות, מזל טוב |
|
|
| yaman |
| תקנו אותי אם אני טועה אבל זה לא אותו מושיק ששיתף פעולה לפני כמה חודשים עם צ'ופי בטראק sunrising? |
|
|
| Black Dragon |
לא חמודי זה
Shmuel & Choopie :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yaman
תקנו אותי אם אני טועה אבל זה לא אותו מושיק ששיתף פעולה לפני כמה חודשים עם צ'ופי בטראק sunrising? |
זה אותו מושיק ששיתף פעולה עם ליאון רוזנברג בטראק
01_moshic_ft_lion_-_nothing_wrong_(highway_69_mix)-tronik |
|
|
| YO-I |
מושיק שיתף פעולה עם המון יוצרים, בארץ הוא שיתף פעולה יחד עם שמעון לאנדה בטראק המוכר, טראק הגניחות פאזה,שלומי זידן היה הראשון בארץ שחבר אליו ויחד הם הוציאו טראקים שניכנסו לכל אוסף ראוי בזמנו הטראק החם ביותר כרגע זה שיתוף פעולה של מושיק יחד עם אסי קוזאק
Do U C The Sound
כאשר הבי סייד של הטראק הוא יותר יפה, זה בעצם רמיקס של מושיק לטראק שלו ושל אסי
בעולם הוא שיתף פעולה עם רנה, עם ארט אוף טראנס ועם רואי דה סילבה, בין הרמיקסים שלו אפשר למצוא קטעים מדהים כמו
Nymph Butterfly Moshic Vocal Mix
שזה אחד מהטראקים הכי אהוביים עלי בעולם, בין השלישיה הראשונה
יש כמובן את
christian hornbostel into your mind moshic remix
שזה גם רמיקס לקטע ווקאלי בין המדהימים ששמעתי
הרשימה ארוכה, אם יש כאן עדיין מישהו שלא יודע מי זה מושיק, תבדקו את האתר שלו ותבינו על מה אני מדבר
www.moshic.com |
|
|
| Shahar |
ראסמי מושיק תותתתתתתחחחחח
אני זוכר איך התלהבנו שהוא היה ב
the finest hour
ד"א איפה התוכנית הזאת נעלמה? |
|
|
| YO-I |
חזרתי הרגע מחווית מוזיקה מדהימה, זה התחיל עם ליריק שהפציץ בטראקים שהוא יצר וזה המשיך עם מושיק שאין מה לעשות חבר'ה, הבן אדם הזה תותח ברמות, איך הוא מצליח להפתיע כל הזמן בטראקים לא מהעולם הזה
מלך
אגב היה שידור ברדיו ואם כן מישהו הקליט? 0 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
חזרתי הרגע מחווית מוזיקה מדהימה, זה התחיל עם ליריק שהפציץ בטראקים שהוא יצר וזה המשיך עם מושיק שאין מה לעשות חבר'ה, הבן אדם הזה תותח ברמות, איך הוא מצליח להפתיע כל הזמן בטראקים לא מהעולם הזה
מלך
אגב היה שידור ברדיו ואם כן מישהו הקליט? 0 |
איזה רדיו שידר ? 102? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I הטראק החם ביותר כרגע זה שיתוף פעולה של מושיק יחד עם אסי קוזאק
Do U C The Sound
כאשר הבי סייד של הטראק הוא יותר יפה, זה בעצם רמיקס של מושיק לטראק שלו ושל אסי
|
נכון שזה עניין של טעם אבל אני לא מוצא שום דבר מיוחד בקטע הזה
לעומת זאת
echotek - the other zone (moshic remix)
and
moshic - something for your mind
שתי קטעים מהפנטים ואדירים..
מבחינתי אלה הדברים החמים מאוד ממנו לאחרונה |
|
|
|
|