|
איזה עולם קטן!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אין מצב
אריאל משוחרר כבר שנה
ומורן משתחרר עוד שבוע
איפה אתה חי? |
חשבתי הם עושים קבע אבל עכשיו אני נזכר אריאל במת אמר שהוא השתחרר ועובד אצל אבא שלו וזה
אבל מה ראסמי נראה לך הגיוני שמורן בכוונה לא חוזר אליכם וזה?
ראסמי זה נשמע מוזר...
ד"א שינית כינוי? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני הולך להיות המש"ק ממטרות בפלוגה שאתה תפקד בה חומד. |
אל תדאג אני יהיה מד"ס
וידאג שגם אתה תרוץ
ביחד עם הצינורות של ההשקיה מצידי |
|
|
| oDrori |
חן חן !
אני רוצה גם :) |
|
|
| MasterP |
וואי אחי איזה מצחיק זה... פתאום מדבר עם מישהו עם מוזיקה והוא מבין כמוך ולא קורא למוזיקה טראנסים אינפקטד
:stongue: :stongue:
בכל אופן תמסור לו ד"ש מכולם בפורום
אני זוכר אותו, פעם הוא היה שם פוסט פה פוסט שם
אף פעם לא מהכבדים.
אבל אני זוכר שהוא היה אחלה גבר.
וואי אני מתגעגע לחבר'ה שעזבו, איך הם לא באים לבקר לפחות פעם בשנה.
גלעד |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by MasterP
וואי אחי איזה מצחיק זה... פתאום מדבר עם מישהו עם מוזיקה והוא מבין כמוך ולא קורא למוזיקה טראנסים אינפקטד
:stongue: :stongue:
בכל אופן תמסור לו ד"ש מכולם בפורום
אני זוכר אותו, פעם הוא היה שם פוסט פה פוסט שם
אף פעם לא מהכבדים.
אבל אני זוכר שהוא היה אחלה גבר.
וואי אני מתגעגע לחבר'ה שעזבו, איך הם לא באים לבקר לפחות פעם בשנה.
גלעד |
גלעד אתה אף פעם לא שם לב שמשהו טוב עד שהוא חסר
תחשוב שאני ייעלם פתאום לשנה..
בטח איך אני יהיה חסר פה חבל"ז...
בדוק לכל אחד יצא לחשוב על אם הוא ייעלם כמו מורן האם הוא יהיה חסר? |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גלעד אתה אף פעם לא שם לב שמשהו טוב עד שהוא חסר
תחשוב שאני ייעלם פתאום לשנה..
בטח איך אני יהיה חסר פה חבל"ז...
בדוק לכל אחד יצא לחשוב על אם הוא ייעלם כמו מורן האם הוא יהיה חסר? |
תכלס צודק, אבל אם חושבים על זה ככה, מה אם אלו שלא באים לפה יותר רוצים לראות כמה מתגעגעים אליהם? |
|
|
| Hell_Copter |
חבר'ה... תאמינו במשפט שכל עקבה היא לטובה :)
יהיה בסדר :D
ואני ימסור לו ד"ש מכולם... ממי שזוכר אותו לפחות... מחר אני כבר יראה אותו ונדבר על הכל :p |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חבר'ה... תאמינו במשפט שכל עקבה היא לטובה :)
יהיה בסדר :D
|
זה כבר פעם שניה שיומיים אחרונים שאני שומע את זהחחחח
בואנה זה ממש קטע ענק מה שקרא לך....למרות שאין לי מושג על מי מדובר,יהיה כיף לקבל וותיקים חזרה לפורום :D |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה חבר'ה אני זז לצבא... לא יודע לכמה זמן
שיהיה לכם שבוע טוב... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
חן חן !
|
מה אני קשור?
רועי מקווה שיהיה לך אחלה שבועיים
חבר'ה אני סגרתי את החמשוש הזה בשלישות !!! סגרתי שבת אהההההההה
אבל היה שוק כי הייתי עתודה 2 זה אומר שאני רזרבה בת זונה שכל היום רואה סרטים ולא שומרת :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | חבר'ה אני סגרתי את החמשוש הזה בשלישות !!! סגרתי שבת אהההההההה
אבל היה שוק כי הייתי עתודה 2 זה אומר שאני רזרבה בת זונה שכל היום רואה סרטים ולא שומרת |
לפחות אצלכם יש בטחונות למחדלי נוכחות.... |
|
|
|
|