return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Jackass in Nederland
View this Thread in Original format
Gekhous
ik zag vd week in een paar afleveringen van Jackass dat ze in Nederland waren geweest, misschien heeft iemand anders die afleveringen ook gezien??

ik heb 1 scetch gezien met een van die gozers die zich als meisje verkleed en dan de handstand gaat doen zonder onderbroek en eentje dat ze een waterfiets wedstrijd houden met, hoe zeg je dat.... *hum* leuke meisjes.... *hum*

:)

iemand nog andere afleveringen gezien?? om deze 2 lag ik al helemaal gestrekt!!
Henkie_henk
Yes yes jackass ruled :)

1tje gingen ze wedstrijdje doen met de waterfiets.. met die hoertjes.. die johnny knoxville bleruh :)

en 1tje met bakfiets.. zie je ook in de promo.. waar zon gozer springt.. (die in de bak van de bakfiets stond)... en zo tegen een boomtak aanspringt en dan op de fietser klapt.. :)

Of ze rijden met die bakfiets ff cameraman omver..

die ken ik me zo ff herinneren vanuit Nederland :D
DJ_Siesta
jackasss roelt egt, elke avond lekker weer ff laggen, hgeerlijk :D
Tall21
Niet vanuit nederland, maar toch ook leuke afleveringen:

Wedstrijdje eieren eten, wedstrijdje melkzuipen, die keer dat ze een sperm count gingen laten uitvoeren bij die hele crew. Haha dat ie een koppie nep-sperm gemaakt had met water en lotion en dat dan bij iemand over zn kop gooien haha...
Dj Lex
Ja ik heb die afleveringen ook gezien. Dat ie verkeeld alas nederlands meisje met klompen en een blonde pruik door de stad rent. Zij zijn echt geweldig
Blik
ik heb jackass één keertje kunnen zien, toen heb ik het kunnen downloaden van een pubje van de pubmaster Henkie_henk himself, en ik vond het zwaar kicken, jammer dat ik geen MTV heb, anders zou ik het altijd kijken







CountDown: 1 ( ik laat jullie natuurlijk nu wel in spanning zitten jongens, 4999 posts en nog 1 te gaan, waar zal ik die aan spenderen :D)
TranceFool
Jackass roeleert echt hard. Ben als vele van jullie geloof ik een trouwe kijker. Iedere avond zit ik voor de buis :D:D:D
michiel
um....ik vind het eigenlijk helemaal niet zo kicken, ze proberen veel the vaak tom green na te doen met dingen die eigenlijk helemaal niet zo grappig zijn als tom green (díe was/is pas kicken). dus met "hilarische" sketches slaan ze de plank volledig mis.
wat ze gewoon moeten blijven doen is dat waar ze goed in zijn: zichzelf goed pijnigen wat ze lekker vinden, dan is het wel redelijk leuk ofzo.

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement