|
18 november!? My lucky day ?!
|
View this Thread in Original format
| Cham |
Helt klart en lyckad dag - den 18 november 2004.
Inleder dagen med att stiga upp för att jobba - kanske inte det roligaste ;) Men det roliga tar fart kl 15.00 då jag precis klarat av och tagit de där jävla körkortet! :D
Sedan vid 17:00 tiden går jag och en polare och kollar på 2 st 1210 som en restaurang ville sälja får 8000 kr. Spelarna är i grymt bra skick, knappt använda - får kvitto,kartong, instruktionsbok osv.
Alltså i dagens slut har man då körkort och 2 st kalasfina 1210! Kan det bli så mycket bättre ;) |
|
|
| keddo |
| jahapp :o där ser man.. |
|
|
| mr_fisken |
| hoppas du bjuder på rosa champange |
|
|
| CJ InterCity |
då är det fest hos Cham som gäller! alla ta med era tolvor :D :D
härligt härligt, kul att allt gick så bra!:) |
|
|
| dbl |
| låter ju nice du.... grattis :) |
|
|
|
|