return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
18 november!? My lucky day ?!
View this Thread in Original format
Cham
Helt klart en lyckad dag - den 18 november 2004.
Inleder dagen med att stiga upp för att jobba - kanske inte det roligaste ;) Men det roliga tar fart kl 15.00 då jag precis klarat av och tagit de där jävla körkortet! :D

Sedan vid 17:00 tiden går jag och en polare och kollar på 2 st 1210 som en restaurang ville sälja får 8000 kr. Spelarna är i grymt bra skick, knappt använda - får kvitto,kartong, instruktionsbok osv.
Alltså i dagens slut har man då körkort och 2 st kalasfina 1210! Kan det bli så mycket bättre ;)
keddo
jahapp :o där ser man..
mr_fisken
hoppas du bjuder på rosa champange
CJ InterCity
då är det fest hos Cham som gäller! alla ta med era tolvor :D :D

härligt härligt, kul att allt gick så bra!:)
dbl
låter ju nice du.... grattis :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement