return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
OMFG: ID&T kommer till Sverige 6e mars! (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Stefan då .. tänk om det blir av :)

Det kommer inte hända, om 10 år kanske men denna lina skulle kosta satan så mycket... :toothless

Mainstage
2tim AVB 100'000
2tim PVD 100'000
2tim Tiesto 200'000
2tim Sasha 200'000
2tim Corsten 100'000
-------------------------------
- mängdrabatt 20% = 560'000 :toothless
hustler
Mycket fin kalkyl :D
CJ InterCity
din satans **** jag trodde nästan på det först:toothless :nervous:
RebeL9
har för mig att PVD kostar mer än Tiesto :Q
dyrast är dock Sasha
keddo
buuuuus.
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har alla missat detta ???


Verkar som att folk inte orkar läsa ett helt meddelande, alternativt att folk blev alldeles för glada direkt för att läsa vidare :)

Sen håller jag med dig Steve, det är onödigt att sprida falska rykten.. inte speciellt roligt egentligen
montana
quote:
Originally posted by St_Andrew
Thanks to dEsidEl for the info and idea for this thread. All the info in my post is for your reading enjoyment only and false.Now you are obviously going to quote this, please dont do it *too* fast, to let us see how many people actually read this...hehe
ShyTrance
pls orka förstöra skämtet så tidigt :P
SeaMountain
faaaaaaaaaan då jag tappa andan haha
hustler
Det här kan ha varit det tråkigaste skämtet i världshistorien:whip:

Jarjar
quote:
Originally posted by hustler
Det här kan ha varit det tråkigaste skämtet i världshistorien:whip:

No ... Ser ingen mening med det, alls.
Promo2000
quote:
Originally posted by Laszlo
Nu fick jag ståfräs!

LÄNGTAAAAAAAAAR


efter vad?? :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement