|
OMFG: ID&T kommer till Sverige 6e mars! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
Stefan då .. tänk om det blir av :) |
Det kommer inte hända, om 10 år kanske men denna lina skulle kosta satan så mycket... :toothless
Mainstage
2tim AVB 100'000
2tim PVD 100'000
2tim Tiesto 200'000
2tim Sasha 200'000
2tim Corsten 100'000
-------------------------------
- mängdrabatt 20% = 560'000 :toothless |
|
|
| hustler |
| Mycket fin kalkyl :D |
|
|
| CJ InterCity |
| din satans **** jag trodde nästan på det först:toothless :nervous: |
|
|
| RebeL9 |
har för mig att PVD kostar mer än Tiesto :Q
dyrast är dock Sasha |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har alla missat detta ??? |
Verkar som att folk inte orkar läsa ett helt meddelande, alternativt att folk blev alldeles för glada direkt för att läsa vidare :)
Sen håller jag med dig Steve, det är onödigt att sprida falska rykten.. inte speciellt roligt egentligen |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Thanks to dEsidEl for the info and idea for this thread. All the info in my post is for your reading enjoyment only and false.Now you are obviously going to quote this, please dont do it *too* fast, to let us see how many people actually read this...hehe |
|
|
|
| ShyTrance |
| pls orka förstöra skämtet så tidigt :P |
|
|
| SeaMountain |
| faaaaaaaaaan då jag tappa andan haha |
|
|
| hustler |
| Det här kan ha varit det tråkigaste skämtet i världshistorien:whip: |
|
|
| Jarjar |
| quote: | Originally posted by hustler
Det här kan ha varit det tråkigaste skämtet i världshistorien:whip: |
No ... Ser ingen mening med det, alls. |
|
|
| Promo2000 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Nu fick jag ståfräs!
LÄNGTAAAAAAAAAR |
efter vad?? :P |
|
|
|
|