|
DJ Mag is dissing Dj Tiesto (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
grappig weer dat iedereen het triest vind van djmag...... maarja ik zal wel weer de enige zijn die het eens is met djmag. Het stijgt meneer Verwest veel te veel naar t hoofd.... Errug jammer van al die reacties hier, maarja ik had niet anders verwacht. Als tiesto nou ns vervangen wordt door een of andere niet-zo-populaire dj (zal geen namen noemen) vind iedereen het opeens wel terecht van djmag.... :rolleyes: :rolleyes:
verder nuff said... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by HBtje
Het stijgt meneer Verwest veel te veel naar t hoofd.... |
pffff. Ken jij de heer verwest dan persoonlijk om te beoordelen dat hij naast zijn schoenen is gaan lopen? |
|
|
| Chicane |
| Laffe manier om Armin omhoog te pushen :rolleyes: Beetje zieltjes regelen om volgend jaar Armin te stemmen. Zowiso is het alles behalve een gerespecterrd blad, 3/4 is reclame, paar interviews en party verslagen et voila men heeft een blad uitgekotst. |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by basvh
pffff. Ken jij de heer verwest dan persoonlijk om te beoordelen dat hij naast zijn schoenen is gaan lopen? |
concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, en vervolgens niet komen op de uitreiking van de prijs die mede er voor heeft gezorgd dat hij 'de beste dj van de wereld' genoemd wordt.. haha laat me niet lachen... gaat echt nergens over :rolleyes: |
|
|
| HBtje |
| kerel neem t eens een x niet persoonlijk op ofzo, als id&t / tiesto weer ns door iemand aangevallen wordt, het is alleen maar mijn kijk hierop... |
|
|
| babbel |
| Ik wil niet veel zeggen maar volgens mij wordt Armin ook flink in de zeik gezet in dit stukje |
|
|
| Massive84 |
| Misschien gaan ze de uitslag nog veranderen, door een storing of zo :rolleyes:. |
|
|
| eieregooie |
LOL HBtje, gedraag je niet zo kinderachtig man :p Je laat jezelf wel erg kennen zo hoor... Dit is, hoe je het ook wend of keert een uberlage reactie van DJMag. Nou moet je niet opeens gaan doen alsof die poll zo belangrijk is dat Tiesto t niet mag missen... paar weken geleden liep iedereen nog te klagen dat t slechts een nietszeggende populariteitspoll is... Maar nu het tegen de winnar gebruikt wordt issie opeens zo belangrijk dat je m niet mag missen? Ga toch weg man... Volgens mij vind je t gewoon uberkut dat PVD jaar in jaar uit 2e wordt en loop je je nou gewoon af te reageren op de grote concurrent...
Kinderachtig hoor...
| quote: | Originally posted by HBtje
concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, |
Hahahahahahahahahahaha :stongue: Dacht je dat die opening voor de sporters was dan? Think again... die is voor de $$$$ en de aandacht :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HBtje
grappig weer dat iedereen het triest vind van djmag...... maarja ik zal wel weer de enige zijn die het eens is met djmag. Het stijgt meneer Verwest veel te veel naar t hoofd.... Errug jammer van al die reacties hier, maarja ik had niet anders verwacht. Als tiesto nou ns vervangen wordt door een of andere niet-zo-populaire dj (zal geen namen noemen) vind iedereen het opeens wel terecht van djmag.... :rolleyes: :rolleyes:
verder nuff said... |
Blaaaaaaaaaat! :o |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by HBtje
concertje hier concertje daar, zo blij doen omdat ie de games mag openen met zn hitjes, staat ie daar met zn big smile, terwijl nog altijd de meeste sporters geen idee hebben wat ie nu aan het doen is, en vervolgens niet komen op de uitreiking van de prijs die mede er voor heeft gezorgd dat hij 'de beste dj van de wereld' genoemd wordt.. haha laat me niet lachen... gaat echt nergens over :rolleyes: |
denk eerder dat jij een beetje uit de hoogte bent :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaaaaaat! :o |
van jouw word ik ook echt moe hier... gedraag je ns een keer zoals je irl ook doet man :rolleyes: kleuter
met recht TA-nerd 2004 dus |
|
|
|
|