return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חח יש לי שאלונת..
View this Thread in Original format
Or-M
אוקי בגלל שאני די חדש בכל התחום הזה של המוזיקה והמסיבותאז יש לי שתי שאלות על מושגים
מזה רזידנט ומזה ליין
Rising
ברוך הבא..

רזידנט - תקליטן הבית של אותו מועדון.. התקליטן הקבוע שמנגן ברוב המסיבות של אותו מועדון.

ליין - קו עם סגנון יחודי למועדון כלשהו... זה יכול להיות ליין של צ'יל אווט...וינגנו באותו ערב רק מוזיקה כזאת וזה יכול להיות גם ליין של גייז... ובאותו יום קהל היעד של המועדון יהיו הומואים.. וכו'...!
Glenn-Holmes
רזידנט זה תוכנית שבועית שמשודרת בימי שישי מ-7 עד 10 ברדיו חיפה ע"י גיא פדרמן
לא?
:):rolleyes:
yaman
ברוך הבא
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רזידנט זה תוכנית שבועית שמשודרת בימי שישי מ-7 עד 10 ברדיו חיפה ע"י גיא פדרמן
לא?
:):rolleyes:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טוב שמישהו יסגור את התרד
Huge-A
ברוך הבא...
חברה זה מצב קשה כאן תעזרו לאיש..:toothless
Shahar
אחי תרשום תצמך בטרד
meet the crew
שיכירו אותך
וסתכל קצת בכללים
תוך שבוע פה אתה תדע הרבה יותר ממה זה רזידנט וליין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement