return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מארק פלדמן האיש והאגדה חוגג 25 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
מזללללל טובבבבבבב מרקקקקק!!
החצי השני של יגאל!!!
:)
עד 120 אחי תמשיך לחרוש במסיבות ולהנות מהחיים!!!
Viperon
מזל"ט
THE_BLUE_DRAGON
הזדקנת אה?
חחח...;)

מזל טוב ושיהיה תמיד!

ומקווה לראותך במסיבות עוד ועוד...:crazy:

:disbelief
Star
הלו תרגע מה אתה מתחרה איתי על הגיל?
חחח
מזל"ט יא תותח
ונתראה במסיבה הבאה עם ....
Flotser
מזל טוב!! :p

ונראה לי שחוץ מסיסי אתה פה הכי מבוגר!
:eek: :D
Rising
Happy Birthday Mark :)
ROBERTO
מזל טוב איש יקר
princess cc
אהלןןןןןן 25 איזה גיל אחוש!
מזל טוב מותק!
משום מה הייתי בטוחה שאתה הרבה פחות:)
יאללה עד 120!
taltul
שיהיה מזל טוב אחי... :)
markfeldman
quote:
מזל טוב מארק לרגל יום הולדתך ה25, ותגיע כבר למסיבות של נקסט, שנים מאז שראיתי אותך


ואללה.... אתה מזהה אותי ואני לא מזהה אותך....

quote:
הלו תרגע מה אתה מתחרה איתי על הגיל?
חחח
מזל"ט יא תותח
ונתראה במסיבה הבאה עם ....


אחי, אנחנו זקני השבט.....

quote:
אהלןןןןןן 25 איזה גיל אחוש!
מזל טוב מותק!
משום מה הייתי בטוחה שאתה הרבה פחות
יאללה עד 120!


כן, אההה ?

משום מה הרבה אומרים לי את זה....

בכל אופן תודה לכולם !!!

Huge-A
quote:
Originally posted by Flotser
מזל טוב!! :p

ונראה לי שחוץ מסיסי אתה פה הכי מבוגר!
:eek: :D


יש עוד מבוגרים פשוט לא מדברים תמיד על גיל :D

אז מזל טוב גם ממני עד 120 אוהבים .. אמא אבא והאחים :toothless

ומה עם אמסטרדם ..:conf:
Black Dragon
מזל טוב איש גדול ודגול אתה אחד הקלאברים הרציניים פה תמשיך בדרך הזו!!!
מקווה לראות אותך בעוד הרבה ארועים טובים
שיהיה לך המון המון מזל טוב ותשמור על עצמך
הכי חשוב הבריאות (כמו אמא אני נשמע) וכמובן :) יש לך עוד 95 שנה א תנצל אותם חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement