|
Få DJ's til Norge
|
View this Thread in Original format
| Locazor |
| Hei. Jeg bare lurer på om noen av dere vet hva f.eks. Johan Gielen sånn cirka tar for å spille en kveld? Iom. at jeg og mange andre på min skole er russ i år, så kunne vi tenke oss å få stilt i stand noe med en eller annen kjent DJ i forbindelse med russefeiringen. Har vært inne på Dutch DJ Agencys hjemmesider, men det står ingen antydning om pris for noe sånt. Noen som har greie på dette? |
|
|
| Nicco |
rank1 tar vanligvis fra 2000-3000 euro, kommer helt ann på.
renger med at gielen tar noe rundt det samme |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by Nicco
rank1 tar vanligvis fra 2000-3000 euro, kommer helt ann på.
renger med at gielen tar noe rundt det samme |
Sinnsykt mye egentlig :eyes: Men er vel kanskje verdt det... |
|
|
| Nicco |
heh nei det er ingenting.. syntes det er en grei pris spør du meg =>
har du planer om å booke Gielene i russetia ? Hvor da? |
|
|
| Kimito |
Prøv Tiesto ... 25000 Euro :eyes: :whip:
SICK SICK SICK :eyespop:
Og sammenlignet med gamle dager er han ikke verdt det for fem øre, selv om han har sine øyblikk |
|
|
| DJ_Audun |
| Fikk ikke Tiësto 250 000 euro for hver kveld med concert? Hørte noe om det...:eek: |
|
|
| Nicco |
heh det hørtes veldig drøyt ut.. 2400000 nok
da hyperstate booka han fikk han rundt 200 000, da var han t.o.m hotshot nr 1
så tviler på at han har dratt inn over 2 mill på en session.. |
|
|
| Beijer |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Fikk ikke Tiësto 250 000 euro for hver kveld med concert? Hørte noe om det...:eek: |
Stemmer nok d gitt.. Tror nok alle hadde tatt så mye, hvis de kunne! :D |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by Beijer
Stemmer nok d gitt.. Tror nok alle hadde tatt så mye, hvis de kunne! :D |
Shiiiite...:eyes: |
|
|
| Nicco |
| snakker dere om tiesto in concert ? |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Nicco
snakker dere om tiesto in concert ? |
ja |
|
|
|
|