|
Nieuwe kleertjes (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| ne kleren topic wat de fooook |
|
|
| pooley |
| shoppen rules dus stfu :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
shoppen rules dus stfu :) |
ik wordt altijd zo moe van dat slenteren...
in ne cdwinkel kan ik daarentegen wel een uur zitte |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
friek! |
neenee boswachter :p :p |
|
|
| djcresto |
moe wordt ge daar wel van pff, vooral sportwinkels trekken mijn aandacht in winkels als mediamarket, fnac kan ik ook wel een tijd vertoeven. |
|
|
| TOR |
same here.. denk dat enkel vrouwen langer dan een uur in een klerenwinkel kunnen rondlopen, hehehe |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
same here.. denk dat enkel vrouwen langer dan een uur in een klerenwinkel kunnen rondlopen, hehehe |
En wat ze daar doen, don't ask me :conf:
Ik kan een klerenwinkel rondgaan, 3 keer alles bekijken, rustig op het gemak een paar dingen passen en vergelijken, en dan nog zijn de vrouwen zelfs nog niet in de helft!? :nervous: |
|
|
| Gladius |
| mja niet te doen, en dan dacht ik dat ik conditie had... |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
mja niet te doen, en dan dacht ik dat ik conditie had... |
hihi :D
mjah ... een opofferingske maken door met een vrouwke te gaan winkele ... ma als ik voor mezelf ga ben ik in sneltempo door die winkels uitgehost ze :D (kzen nen snelle beslisser)
voorlopig geen nieuwe kleertjes although ... hoewel ... 2 weekjes geleden nog een extra Rigs Bootleg broekje gaan halen (met knopen) zitten nu eenmaal lekker :D
en euh ... nu ist niks nieuws meer ... of mss nog iets voor nieuwjaar :p ... een flashy hemdje zou me wel aanstaan :p |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by TOR
u ! :) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik kan een klerenwinkel rondgaan, 3 keer alles bekijken, rustig op het gemak een paar dingen passen en vergelijken, en dan nog zijn de vrouwen zelfs nog niet in de helft!? :nervous: |
Of als je zo'n bende vrouwen bij je hebt die je dingen willen laten passen, ben je natuurlijk ni zo snel de winkel uit...
Wat ook wel grappig is.. typisch aan vrouwen: ff voelen aan de kleren, is t stofje wel zacht genoeg? :p
Moet je maar eens op letten, een vrouw kan een winkel binnen lopen en gedurende haar zoektocht voelt ze eens aan dat bloesje, die broek, die boxershort :o
Voor de rest: shoppen doe ik graag, wel niet alleen. Ik apprecieer wat advies van mijn vriendinnekes. Ze laten me ook al eens wat kledingstukken passen die ik normaal ni zou uitkiezen, kwestie van ni altijd voor 'zwart' te gaan :toothless |
|
|
|
|