return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Markus Schulz@Resident With Guy Federman (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by UltraWave
פשוט מאוד אחי....בני בנאסי יותר פופולרי! בהרבה!


איכות היא לא מילה גסה...
אני יודע מה מרקוס שווה גם עם חבורת מעריצי בני בנאסי ידחפו אותו עד למקום הראשון

אבי כבר שמע שאלה אחת שלי

שאלה מעניינת נוספת היא
"how do you see the growing prog scene developing in the forthcoming years?"

ובאגף השאלות הבנאליות
אך השימושיות
"what got yo into trance music? which tunes do you always remember as the ones broght you into trance? what djs did you grow on? what was your first ever equipment you got and on what age did you got it?"
אני פשוט יכול לחשוב על ים שאלות....ולא סתם כדי לשאול
זה פשוט מעניין אותי..
HyPeRSoNiC
why don't you come to Israel more often? :D
Star
אגב ראיתם את הפלייליסט שלו מהיום?
Hydroid - blue tubes



:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :tongue3 :tongue3 :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :toocool: :toocool:
markfeldman
quote:
why don't you come to Israel more often?


OFTEN ?!!?!?

הוא לא היה פה אף פעם !!

quote:
אגב ראיתם את הפלייליסט שלו מהיום?
Hydroid - blue tubes


איתי שטיינברג הזה תותח !!!
dan_yarok!!
what do you know about israel and her music style?

what is the hihest place you wanted to go when you were young?

when the you will come to israel?!!! we looveee you
markfeldman
quote:
when the you will come to israel?!!! we looveee you


השאלה הכי טובה עד כה !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
השאלה הכי טובה עד כה !


גם הכי מקורית...
מי היה חושב עליה לפני זה?!
markfeldman
לא יאמן ! תראו מי הופיע באגן הים התיכון ביום שהיה לי יום הולדת !!!

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
לא יאמן ! תראו מי הופיע באגן הים התיכון ביום שהיה לי יום הולדת !!!




מממממ למה רק 74 על החולצה....

כדאי שילך לעדכן את זה ל-32

ושיזמין כבר את הספרה 10 לשנה הבאה

הספרה 3 לעוד שנתיים
והספרה אחד לכל השנים שאחרי

:)
markfeldman
quote:
מממממ למה רק 74 על החולצה....

כדאי שילך לעדכן את זה ל-32

ושיזמין כבר את הספרה 10 לשנה הבאה

הספרה 3 לעוד שנתיים
והספרה אחד לכל השנים שאחרי


אופטימיות זה דבר טוב...

UltraWave
quote:
Originally posted by markfeldman
OFTEN ?!!?!?

הוא לא היה פה אף פעם !!



איתי שטיינברג הזה תותח !!!


מארק אתה איש טוב תאמין לי...למרות שאתה זקן...אתה איש טוב :tongue2 :tongue2

וראסמי מתי הוא יבוא כושילדודה שלווווווווווווווו שיבואאאא כבר חלום לראות את מלך הפרוג מולי.....
Glenn-Holmes
יאללה מחר התוכנית
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement