|
Zinloos geweld deel 25933
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Jongen (19) na mishandeling overleden
Een 19-jarige jongen uit Amersfoort die afgelopen nacht werd mishandeld is vandaag aan zijn verwondingen overleden. Hij werd gisternacht rond half drie mishandeld in Nijkerkerveen, vier verdachten zijn inmiddels aangehouden.
Waarom de jongen werd mishandeld is nog niet bekend, ook de doodsoorzaak is volgens de politie nog niet vastgesteld. Vermoedelijk is de jongen overleden door hersenletsel. De verdachten zijn 20 en 21 jaar oud. Reconstructie zal meer informatie moeten geven over de precieze toedracht van de mishandeling.
Na alle stille tochten en acties tegen zinloos geweld blijkt dat (ik neem aan) in het uitgaansleven van Amersfoort gisternacht weer een paar jongelui hun grenzen niet kenden...
Hoe triest :whip:
Hoeveel moeten er nog komen :( :( |
|
|
| franzelare |
| las het, zal wel bij stralight zijn gebeurd denk ik |
|
|
| Hitman |
| Wederom kansloze actie:( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
las het, zal wel bij stralight zijn gebeurd denk ik |
mwjha, klopt. Ik zal binnekort wel door de dorpsroddels achter komen waar het precies om ging. Gaat zo snel hier. |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik verwacht dat uiteindelijk blijkt dat het en dronkenmansactie is geweest. Maakt het niet minder erg natuurlijk, maar in dat soort tenten word volgens mij heel vaak gemat. Kan, zoals nu, altijd verkeerd aflopen :( . Is hier een jaar geleden ofzo ook een keer gebeurt maar dat is nauwelijks in het nieuws gekomen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik verwacht dat uiteindelijk blijkt dat het en dronkenmansactie is geweest. Maakt het niet minder erg natuurlijk, maar in dat soort tenten word volgens mij heel vaak gemat. Kan, zoals nu, altijd verkeerd aflopen :( . Is hier een jaar geleden ofzo ook een keer gebeurt maar dat is nauwelijks in het nieuws gekomen. |
Nou, dronkenmansactie? ik ken het volk wat er komt :) Wort trouwen sniet veel gemat in Starlight. Ze zijn vorig jaar uitgekozen tot beste club van de provincie. Die uitsmijters zijn zeer goed en weten veel te voorkomen. Je hebt er uitsmijters met handen groter dan een tennisrekkert-blad (:p) en dan overdrijf ik niet. |
|
|
| Remy D |
Namen bekend
--------------------------------------------------------------------------------
Heb zojuist ff rond gebeld.
Vanaf een barneveldse website heb ik vernomen dat het slachtoffer Frank Hermsen heet, een 19 jarige jongen, uit Amesfoort afkomstig.
Zijn site: http://www.h-side.tk
Onder de jongens die zijn opgepakt zouden Edward v D, Sjonnie en Wesly zich bevinden.
Updates later
--------------------------------------------------------------------------------
Een ei gelegt door: toktokcity :: 18:58 :: Er zijn al 2 eieren gelegt :: Reageer
Update: vechtpartij starlight
NIJKERKERVEEN - Bij een vechtpartij in Nijkerveen is in de nacht van zaterdag op zondag een jongeman uit Amersfoort ernstig gewond geraakt.
Het slachtoffer is in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis gebracht. Kort na de vechtpartij heeft de politie vier mannen uit Barneveld aangehouden. Zij worden ervan verdacht bij de vechtpartij betrokken te zijn geweest.
Vier Barnevelders (twee van 20 en twee van 21 jaar) zijn in de nacht van zaterdag op zondag door de Nijkerkse politie opgepakt wegens hun vermeende betrokkenheid bij een vechtpartij in Nijkerkerveen. Een man uit Amersfoort, wiens leeftijd nog niet bekend is bij de politie, raakte daarbij zwaar gewond en is in zorgwekkende toestand opgenomen in het Utrechts Medisch Centrum.
Inmiddels is hij overleden aan zijn verwondingen
De vechtpartij brak rond half drie uit voor een horecagelegenheid aan de Amersfoortseweg. Gewaarschuwde agenten troffen daar het slachtoffer gewond op straat aan. Volgens omstanders zou het slachtoffer betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij met anderen en vervolgens in elkaar gezakt zijn. De andere betrokkenen zouden per taxi zijn vertrokken. De bewuste taxi kon door de politie worden achterhaald. Daarin bleken de vier Barnevelders te zitten die allen werden aangehouden. Zij zijn voor verder onderzoek ingesloten. De aanleiding tot het voorval is nog onbekend en wordt nader onderzocht. Aan de hand van diverse getuigen hoopt de politie te kunnen achterhalen wat er precies gebeurd is kort voor en tijdens de vechtpartij.
heb dit van een andere site, die ik weer via geileapen.nl van Akira heb want die komt uit Barneveld. Grote kans dat hij 1 of meer van de daders kent want hij kent nogal veel mensen daar.
echt te triest voor woorden weer. :( |
|
|
| jp |
Overal waar drank en drugs op onverantwoorde wijze gebruikt worden kan gebeuren. Dit soort uitspattingen zal dan ook altijd weer gebeuren, ongeacht de straf die rechters hiervoor zullen uitspreken.
Na Joes Kloppenburg dacht ik wel dat men geschrokken zou zijn en mensen hun verstand zouden gebruiken. De geschiedenis blijkt zich toch steeds weer te herhalen. Op een party, in de disco of cafe ben je gewoon veilig omdat er goed toezicht is en mensen geen geweld dulden. Ga je daarna naar huis dan ontstaan er dus problemen.
Het is een schande dat je dit soort zaken zelf moet gaan voorkomen door met meerdere mensen te vertrekken of bepaalde plaatsen te mijden.
Omdat het in Leeuwarden, Amsterdam maar ook Nijkerk gebeurd geeft wel aan dat dit een probleem voor iedereen is. |
|
|
| HBtje |
| hoop van die jongere lui kennen denk ik hun grenzen niet, vooral niet kwa hoeveelheid alcohol die ze kunnen hebben. Ze tanken er maar op los in t weekend en als iemand dan ergens iets van zegt heb je meteen problems :rolleyes: |
|
|
| Phortje |
Om het maar even lekker ongenuanceerd uit te drukken:
Tegen de muur die gasten. |
|
|
| Lynxx |
So... Deze keer wel heel dicht bij huis...
Echt heel erg triest dit. Ga zelf ook wel af en toe naar Starlight, en idd de beveiling daar is gewoon goed. Veel uitsmijters, en als je maar wat doet wordt je gelijk buiten gezet (maat van me ook al een paar keer overkomen) en als je sowiso alnaar buiten wil kom je niet meer binnen.
Maar dan gaan ze dus buiten iemand zitten opwachten... De teringleiers...
Hopen dat ze hard aangepakt worden.
(laatste keer dat ik er was was trouwens ook erg impressive. Maat van mij had ruzie ofzo en was eruit gezet. Naja, wij ook maar naar buiten en hem flink verrot schelden omdat ie zich eens moest gedragen. Terwijl we wachtten op een taxi kwam er een hele groep naar buiten. Ik dacht eerst wat is dit hee. Ze liepen echt allemaal te janken enzo. Snapte er echt nix van. Toen hebben we maar aan de minst oversture persoon gevraagd wat er was, bleek dat ze allemaal vrienden waren van die drie gasten uit Zeewolde die zich toen net doodgereden hadden... Heeft echt indruk gemaakt:( |
|
|
|
|