return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[27-11-2004] Qlimax - Gelredome, Arnhem
View this Thread in Original format
jp
http://events.q-dance.nl/2004-11_27-november_qlimax/

Lijn-op:

· Charly Lownoise
· Dana
· Igor S
· DJ Luna
· Outblast
· Pavo
· Pila
· Technoboy
· The Prophet
· Zany

Gaat er nog iemand beuQen of wil men dat niet toegeven :toothless
HBtje
4 van de 7 studenten hier in huis gaan er heen.... Mij niet gezien in ieder geval, geen geld en geen zin hebben mij er toe doen overwegen geen kaartje te halen.

Maar wens je veel plezier :toothless
Remy D
Zou gaan maar ga toch niet beuQen en kan er niet zo mee zitten eigenlijk!!! Ga wel naar HQ vrijdag. :D:D:D:D Nelkweg MASTERPLACE!!

Ik ga wel Beuqen met oud en nieuw op Qrimetime. Maar meer omdat dan bijna al mijn vrieden gaan want dat zijn Beuqers en ik wil natuurlijk wll o&n vieren met hun. Zij zijn uberhaupt de reden dat ik nog naar die feesten ga..
jp
En om bier te drinken toch? :toothless
Remy D
quote:
Originally posted by jp
En om bier te drinken toch? :toothless

uiteraard, de dag dat ik geen bier meer drink dan ben ik dood.:toocool:
basvh
quote:
Originally posted by Remy D
Zou gaan maar ga toch niet beuQen en kan er niet zo mee zitten eigenlijk!!! Ga wel naar HQ vrijdag. :D:D:D:D Nelkweg MASTERPLACE!!

Euh menneke, HQ is er dan niet. ALleen concept is er dan met in 2 zalen techno. Dat je het ff weet!
Remy D
quote:
Originally posted by basvh
Euh menneke, HQ is er dan niet. ALleen concept is er dan met in 2 zalen techno. Dat je het ff weet!

meen je niet, goed dat je het zegt. lekker schraal zeg. Want 24 december ga ik niet vanwege kerst. Echt kut zeg, voor mij dus geen HQ meer in de Melkweg. :mad: :( :(
jp
Zeer goed feest :eyes:

Niet eentonig gedraaid, goede sfeer, perfect verzorgd, prima geluid en ook niet te warm binnen :toocool:

Alleen het parkeren a TIEN Euro is werkelijk :whip:

Hier gaat nog lang over nagepraat worden -niet hier overigens ;)-

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery
winst0n
netjes feest ja.. ben net thuis kutNS
maar goede dj's alleen pavo wat soft na de andere maar outblast maakte veel goed:cool:
Tim81
Las in de krant dat er 85 man met drugs was opgepakt bij de ingang van het stadion... Zij beweerden dus dat alle drugs nu wel buiten was gebleven :toothless

jp
quote:
De eerste verdachte is aangehouden om 21.30 uur met 17 XTC-pillen en anderhalve gram cocaïne op zak

Eigen gebruik :haha:

Trouwens:

quote:
29-11-2004. Zondagmorgen rond kwart over acht heeft de politie een inval gedaan in Club One aan de Coenhavenweg. Hierbij werden negen verdachten gearresteerd in verband met bezit van verdovende middelen, belemmering, illegaal verblijf in Nederland en een openstaande boete van 395 euro. Daarnaast werden tientallen wikkels cocaïne, XTC-tabletten, buisjes GHB en softdrugs in beslag genomen.

De actie kwam tot stand nadat bij de politie informatie was binnengekomen dat in de bewuste horecagelegenheid verdovende middelen zouden worden gebruikt en verhandeld. Observatie van het HIT-team (Horeca Interventie Team) bevestigde deze informatie, waarna tot een inval werd besloten. Naast politiemensen waren ook ambtenaren van de belastingdienst bij de actie betrokken. Tijdens de inval, die rustig verliep, werden een passieve speurhond en twee 'normale' speurhonden ingezet. Bij het verlaten van de dansgelegenheid werden bezoekers door de speurneuzen besnuffeld. Sloegen de honden aan, dan vond een uitgebreide fouillering plaats. Bij zes personen werden verdovende middelen aangetroffen.

In de horecagelegenheid, waar op zaterdag en zondag vanaf 7.00 uur afterparty's worden georganiseerd, trof de politie ongeveer 80 bezoekers aan. Op de grond en tussen de banken werden tijdens en na de actie 11 wikkels cocaïne, 24 XTC-tabletten, 4 buisjes GHB en diverse vertrapte brokjes pillen en resten cocaïne aangetroffen. Bij de zes verdachten werden nog eens 13 XTC-tabletten en 7 wikkels cocaïne aangetroffen.

De overige drie verdachten werden gearresteerd wegens belemmering bij de inval, een openstaande boete van 395 euro en het zijn van ongewenst vreemdeling. Acht verdachten zijn na verhoor heengezonden. Eén verdachte is in verzekering gesteld, omdat hij wordt verdacht van handel in verdovende middelen. De burgemeester wordt verzocht om bestuurlijke maatregelen te treffen tegen de horecagelegenheid.
Cellec
Decors en lichten zien er altijd zo :eyes: uit bij Q-Dance!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement