|
Gör om en låt...
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
Jag vet inte om det finns en sådan här tråd sedan tidigare men skit samma.
Så här ligger läget. Jag är verksam inom en innebandyklubb i Stockholm. Klubben har sedan två år tillbaka en liten låt skriven för oss av Fjärde världen (hiphop), nu har vi haft den på varje uppvärmning inför match och jag med flera börjar tröttna på den. Så kom jag att tänka på mina kära supertalanger på TA. Finns det någon som har lust att slå lite beat i denna låt så att man kan bli lite taggad igen av att höra den, vet inte om det är så lätt att omvandla hiphoplåtar men jag har hört några lyckade exempel eller om det ens är möjligt med bara en låt som grund (vet ju inte hur sånt här funkar). Där kan även finnas en möjlighet att den liras i elitseriesammanhang då ett av våra representationslag spelar i den divisionen. Någon som är sugen på att testa, hör av er i så fall... |
|
|
| dbl |
| skulle man kunna få höra låten??? |
|
|
| Aendy |
| Absolut. Kolla dina PM... |
|
|
| NooN |
| Jag är också lite intresserad. Skicka mig ett pm? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by NooN
Jag är också lite intresserad. Skicka mig ett pm? |
You got PM |
|
|
| mr_fisken |
| mig me mig me:happy2: |
|
|
| mellow pleasure |
| Skulle vara ett skoj projekt ! |
|
|
| Aendy |
| Ni som fick låten, har det gått att göra något av den eller var det ett omöjligt projekt? |
|
|
| NooN |
Nej, det blev inget från min sida.
Sorry. |
|
|
| dbl |
| tyvärr inte blivit nått från min sida heller :/ |
|
|
|
|