return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Gör om en låt...
View this Thread in Original format
Aendy
Jag vet inte om det finns en sådan här tråd sedan tidigare men skit samma.

Så här ligger läget. Jag är verksam inom en innebandyklubb i Stockholm. Klubben har sedan två år tillbaka en liten låt skriven för oss av Fjärde världen (hiphop), nu har vi haft den på varje uppvärmning inför match och jag med flera börjar tröttna på den. Så kom jag att tänka på mina kära supertalanger på TA. Finns det någon som har lust att slå lite beat i denna låt så att man kan bli lite taggad igen av att höra den, vet inte om det är så lätt att omvandla hiphoplåtar men jag har hört några lyckade exempel eller om det ens är möjligt med bara en låt som grund (vet ju inte hur sånt här funkar). Där kan även finnas en möjlighet att den liras i elitseriesammanhang då ett av våra representationslag spelar i den divisionen. Någon som är sugen på att testa, hör av er i så fall...
dbl
skulle man kunna få höra låten???
Aendy
Absolut. Kolla dina PM...
NooN
Jag är också lite intresserad. Skicka mig ett pm?
Aendy
quote:
Originally posted by NooN
Jag är också lite intresserad. Skicka mig ett pm?


You got PM
mr_fisken
mig me mig me:happy2:
mellow pleasure
Skulle vara ett skoj projekt !
Aendy
Ni som fick låten, har det gått att göra något av den eller var det ett omöjligt projekt?
NooN
Nej, det blev inget från min sida.
Sorry.
dbl
tyvärr inte blivit nått från min sida heller :/

Aendy
Oki, nytt försök. Saken är den att vi kommande säsong har ett "mission impossible" framför oss och min tanke är att mixa ihop tidigare nämnda låt av Fjärde världen med Blues gamla dänga Mot alla odds. Jag vet att det är hiphop men jag är inte så kräsen så länge det blir något av det alls. En eventuell mix av denna kommer bland annat spelas under deras hemmamatcher i Elitserien...

Högdalslåten

Blues nedklippt till de verser som är intressanta

Hela Mot alla odds med intro där Blues hyllar sig själv till skyarna

Det hade varit så coolt om det hade gått att göra en fusion av dessa 2 låtar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement