|
Premiär: Ny exklusiv house klubb i Uppsala!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Tjena!
Nu är det så att jag hört och läst om en ny exklusiv houseklubb som kommer ha premiär inom kort i Uppsala! Tänkte självklart informera er om detta!
Det är vimmel.com som tillsammans med nattklubben Gate One i Uppsala som kommer arrangera detta!
Jag ska citera direkt det som skrevs i vimmel.com forumet:
"Åldern kommer inte att vara i fokus på Viva utan de personer som kommer för att festa och utan någon konstig attityd kommer att vara välkomna. Om man måste sätta en ålder så är det runt 20+ men detta är inte de viktigaste.
Klubben har som mål att utveckla uppsalas klubbscen med House i grunden men även en mer traditionell del där olika krogprofiler kommer att erbjuda sin tolkning av en perfekt musikblandning.
Vi jobbar just nu på ett flertal stora namn och har redan samarbeten klara med stockholms största klubbarrangörer för gästjockeys från t.ex Café Opera, Köket och Laroy samt en Londonklubb som är helt fokuserad på House.
Viva kommer att blanda den traditionella klubbmusikvärlden med det lite mer exklusiva och förhoppningsvis skapa en oas för musikälskaren och den som söker en fest utöver det vanliga.
Mer info kommer ASAP signa upp i nyhetsbrevet för info inför premiären.
/VIMMEL.COM
"
Forum tråden där ni kan läsa om det hela: www.vimmel.com/vimmel/index.asp?s=poster&fid=25&tid=45
Samt huvudsidan : www.vimmel.com
Vad jag förstått så är det bara att registera sig för nyhetsbrevet på vimmel.com så ska info skickas ut om premiärkvällen!
P.S: Jag har ingenting med det här att göra utan sprider det här vidare bara!
//toomas / toka |
|
|
| Proximus |
café opera, laroy och köket???
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lycka till! :D |
|
|
| Versace |
house!! WOOOOOOHOOOOO!! :rolleyes: :rolleyes:
yes house it is...:crazy:
kom igen nu :whip: :whip: :( |
|
|
|
|