return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Trance Reviews - November/December 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
bwah ben echt anti-cheese tegenwoordig ;)

raar en probspot is je favoriet :p :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto

En Gert kopt hem binnen! :stongue:
Phortastic
quote:

oh is dat zo?
dan weet ge meer dan ik :)
ik heb geen 'favoriet'
djcresto
quote:
oh is dat zo?
dan weet ge meer dan ik :)
ik heb geen 'favoriet'

quote:
Beste Producer(s) van 2004: Probspot / Ozgur Can

:D :D :D

and now back to the reviews :D
DJ Cossh
Symetry - Forget ( Sonicvibe Remix )
Alweer een Somatic Sense record die er best mag wezen!
Uplifting to the max ni meer en ni minder :D Dit moet zo vet klinken in een club :eyes:

Sonicvibe Remix : 7.5/10

Mike Shiver Presents Madeira - Solaris
Nog een uplifting trancer die gaat uitkomen op motion.
Deze zal ook een Smith & Pledger remix bevatten die naar mijn mening ook de beste van de 2 is. Héél aanstekelijke melodie die me vrij bekend in de oren klinkt.

Original mix : 7/10
Smith & Pledger mix : 7.5/10

Cinereal - Another Day
Leuke aanstekelijke vocals hier! Het originele doet me niet zoveel maar de Empyrial Sun remix maakt dit wel goed. Weer zo'n plaat die je veel moet horen voordat je ze goed begint te vinden ;)

Original mix : 6/10
Empyrial Sun remix : 7/10

Double V - Moscow Snow ( Vadim Zhukov mix )
Vadim Zhukov alias! Begint met enorme bassen, echt heel goeie plaat om in te mixen. Break is om je vingers bij af te likken, de titel geeft me een koud gevoel maar deze break is puur zomer voor mij!
Wederom een heel goede productie!

Vadim Zhukov mix : 8/10
Phortastic
quote:
:D :D :D

and now back to the reviews :D

lol ja hallo :)
das zo kuttig aan die Top 2004 threads, als ik kon zette ik der 10 man neer mja da gaat ni dus kmoet iets kiezen he :)
DJ Cossh
Foreign Force - Emotional Breeze / Ozone
Iedereen kent em wel al zeker ? ;) De nieuwe ASOT.
Persoonlijk vind ik het echt wel een heel leuke track :) leuke melodie en echt super break! De B kant had ik nog niet gehoord en ook die mag er wezen hoor, mooi mooi :) Beetje breakbeats in de opbouw zorgen wel voor de nodige spanning zodat de track toch niet te melig is.
Zeker de moeite waard om te kopen imo.

Emotional Breeze : 7.5/10
Ozone : 7.5/10
DJ Cossh
UKNY Connection - Amsterdam
Zal uitkomen op Selective recordings met 2 monster mixen!
De Filo & pero remix gaat van start zoals de meeste andere remixen van hun, toch is deze iets heftiger! Mooie opbouw naar een uitstekende break met een lekkere tranzy melodie, zo heb ik ze graag :D
De Phynn mix begint iets langzamer dan we van hem gewend zijn maar dan komt de climax :eyes: top werk weeral van deze Phynn, zeker een van de betere producers/remixers voor mij dit jaar.
Kortom deze 2 nummers zijn gewoon steengoed!

Filo & Peri remix : 8/10
Phynn remix : 8/10

John '00' Flemming Vs M.I.K.E - Dame Blanche
Dit nummer kon je al terugvinden op Scott Bond z'n Ahead CD, maar nu krijgt deze bom ook zijn eigen release, uiteraard op J00F recordings.
De John '00' Flemming remix...gewoon lekker :p Geheimzinnige track die echt totaal geflipt losgaat na een opbouw waarvan ge u totaal psy voelt :crazy: Melodie doet me een beetje denken aan Mahadeva.
Er staat ook nog een Miika Kuisma Remix op, deze spreekt me minder aan maar is zeker niet slecht.

John Remix : 8/10
Miika Remix : 6.5/10
IgnazZio
Roland Klinkenberg - Monday Groove

Zeer goed in mijn opinie. De build up begint rond 2'30" en de climax is rond 4'00". Echt fantastisch lied! Sterke bass, die zeer goed tot uiting komt, de melodie is ook wel knap.
8/10
Eagle`
Cossh ik heb zon licht voorgevoel da gij een voetje in de deur hebt bij rel groepen :p

DJ Cossh
Laat ons zegge den buurman zijn boxen staan altijd luid en ik luister gewoon mee :toothless

bon,
Ik geef gewoon info over wat er gaat uitkomen, en ik maar enkel reviews van tracks die ik deftig kunnen luisteren heb.
Hoe da ik ze kan luistere maakt niveel uit denk ik, mensen die mij kennen zoals bv Frednova weten goed genoeg da ik alle vinyl gewoon koop + ik gebruik deze tracks normaal nooit in mixen, soms eens bij uitzondering, en zéker nooit buitenhuis ... eigen gebruik dus ;)

Hopelijk volstaat deze verklaring Eagle ;)
Eagle`
ge moet gij gene uitleg geven , tviel mij gewoon op hoeveel ge laatste tijd post in deze thread :p

ken u wel nog van telenet anyways :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement