|
De CD-Compilatie Thread (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Er zal dit najaar een 'Best Of'-cd verschijnen van Armin Van Buuren..
(Bron: Armada Newsletter ivm Armin Only) |
Die gast begint het hoog in zen bol te krijgen. Ne cd met 3 of 4 nummers dan ofwa? Meer goei platen heeft die niet gemaakt... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zijn marketingmachine begint ook al Tiesto-proporties te krijgen. Armin sells, dus ja, dan kan je elke paar maanden wel zo'n producten zonder al te veel inhoud verwachten... |
|
|
| Push2005 |
De DVD-tracklist van Armin Only en deze CD zeggen genoeg over Armin z'n overdreven ego...
Da doe zelfs Tiesto ni, met dat verschil dat Tijs tientallen vettere producties op zn naam heeft staan :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Die gast begint het hoog in zen bol te krijgen. Ne cd met 3 of 4 nummers dan ofwa? Meer goei platen heeft die niet gemaakt... |
Zo'n cd daar zal hij volgens mij zelf niet over beslissen he. Als z'n managment met het voorstel op de proppen komt om een bestoff-cd uit te brengen, gaat hij dat ook niet weigeren.. (hoe zou ge zelf zijn..)
Nuja feit is wel dat hij hoe dan ook geen al te beste producer is. Als dj daarentegen is hij voor mij wel nog altijd de nr1. |
|
|
| Push2005 |
Lol
Armin is baas van z'n platenmaatschappij :)
Armin heeft over alle releases het laatste woord en moeit zich met alle cd's die van zijn label op de markt komen.
Dat is overal zo ;) |
|
|
| Antony |
voor wat extra centen zou ik mij ook niets aantrekken van wat een stelletje beta's daar op een forum van denken :p
kweni of het al aan bod gekomen is, ma hier kan je toch niet naastkijken in deze thread :o |
|
|
| Real |
| De reclame gaat ongeveer zo: Regi In The Mix, probably the best mix-cd in the world. :o |
|
|
| Antony |
| isda ni gepikt van een biermerk, en tga dus wel al om volume 2 nu eh. kannek eindelijk den 1 uit men cd-speler halen voor iets evenwaardigs :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
isda ni gepikt van een biermerk, en tga dus wel al om volume 2 nu eh. kannek eindelijk den 1 uit men cd-speler halen voor iets evenwaardigs :tongue2 |
En na vol. 2 kan je er the best of armin van buuren insteken :toothless |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
En na vol. 2 kan je er the best of armin van buuren insteken :toothless |
en dáárna dan tiesto zijn nieuwe plaat? :stongue: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Antony
en dáárna dan tiesto zijn nieuwe plaat? :stongue: |
Uiteraard, die past in het rijtje :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Eén cd met platgedraaide commerciële groove en één cd met platgedraaide commerciële jump. Wat een klucht :haha: |
|
|
|
|