|
Help een vriend :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
mja maar meneer frank post hier helemaal niet meer omdat ie het 'saai' vind :rolleyes:
maar wel in het chat kanaal blijven zitten en ook op alles lopen zeiken en zieken.. pff bahbah :mad: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by HBtje
mja maar meneer frank post hier helemaal niet meer omdat ie het 'saai' vind :rolleyes:
maar wel in het chat kanaal blijven zitten en ook op alles lopen zeiken en zieken.. pff bahbah :mad: |
deed jij dat ook maar pff bahbah :mad: |
|
|
| Matthijs |
haha gestemd! En als je weer terugkomt stemmen we je gewoon weer ergens anders heen... :D ;) |
|
|
| Teknikol |
| kep al op switch's mattie gestemd. Hopen dat optie of vriend v. switch wint ofzo :) |
|
|
| Cru54d3r |
| u kunt dagelijks stemmen! :eyes: |
|
|
| HBtje |
| dan stem ik vandaag op supersjineesje :p |
|
|
| Cosmic |
wat kost een ticket nou tegenwoordig? Denk dat je voor 100 euro er al zit....
Maar goed, toch eff gestemd... |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by HBtje
tegen gestemd...
waarom ?
erg jammer dat je hier maanden niet meer post en nu 'ff' langs komt om te spammen...
:rolleyes: |
tja raad eens......
jij komt hier en....... |
|
|
| franzelare |
nu haat ik je echt tot het einde der tijden! of misschien zelfs wel langer! :whip: |
|
|
| New Wave |
| Voor Tin hebben ze vast wel een enkeltje Sjina! |
|
|
|
|