return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ממכ"א טיול לאילתתתת
View this Thread in Original format
DjChook
אני מסופח לקורס, אז הייתי אמור לפספס את הטיול של היחידה שלי מחר לאילת... אבל אמור זה שם של דג..
כל השבועיים האחרונים לא היה אכפת לי שאני לא יוצא, כי תכלס זה להפסיד יומיים מהקורס, וגם אילת לא משהו בתקופה הזאת..
אבל היום התברר לי שלקורס אין שום בעיה שאני אצא ושנים אחרים שביחידה שלי ובקורס איתי יוצאים, אז בכיתי למפקד שלי והוא אישר לי לצאת למרות שבהתחלה הוא לא הסכים :)

אז אני באילת ממחר.. ונראה לי שאני אשאר שם גם חמישי בלילה אם אני אמצא מקום לישון :/

בכל מקרה, תעשו חיים פה :)
KrazyDJs
תהנה אחי..
אפילו שאילת בחורף זה :wtf:

אבל מה אני יודע ?
לא הייתי באילת איזה 5-6 שנים :(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs לא הייתי באילת איזה 5-6 שנים :(


וואלה משאומר שפעם אחרונה שהיית באילת עדיין היו לך שערות רק על הראש
:D
markfeldman
ואללה המוד בחופשה, זה הזמן לחטיפה !!!
Shahar
תעשה כיף אחייייי!!
זין על הצבאאאא !
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
וואלה משאומר שפעם אחרונה שהיית באילת עדיין היו לך שערות רק על הראש
:D


בקיא בעניין אתה אילן :p
Hell_Copter
עוקץ טיולים על חשבון הצבא אהה?
העיקר שיהיה לך טוב אחי... :D
DjChook
וואי היה אחד השווים
התחלנו את הטיול בנסיעה למוזיאון חיל האוויר בחצרים..
חבר'ה.. כל השמועות נכונות.. איזה כוסיות יש שם !!!

אח"כ נסענו לפארק תמנע ליד אילת ומשם המשכנו בטיול ג'יפים עד לאסכניה של בית החייל.. ואז למסיבה ב XSITE...
היה ממש מצחיק שהביאו משקה ראשון חינם ומשקה שני באישור מפקד ממכ"א בלבד.. חחח.

היה עוד איזה קטע הזוי שיצאתי לסופר ליד לקנות בקבוקון אבסולוט ופחית רדבול... ובאתי לשלם ואז מישהי ביקשה שאני אקנה לה סיגריות אז ביקשו ממני ת.ז. לסיגריות... לא לאלכוהול.. לסיגריות! :)

בקיצר למוחורת היינו בחוף קיסוסקי ועשינו כל מני פעילויות מים כמו סירות וכאלה.. היה ממש נחמד, ואז נסענו הביתה :)

קיצר , ממש כייף :)
markfeldman
quote:
וואי היה אחד השווים
התחלנו את הטיול בנסיעה למוזיאון חיל האוויר בחצרים..
חבר'ה.. כל השמועות נכונות.. איזה כוסיות יש שם !!!

אח"כ נסענו לפארק תמנע ליד אילת ומשם המשכנו בטיול ג'יפים עד לאסכניה של בית החייל.. ואז למסיבה ב XSITE...
היה ממש מצחיק שהביאו משקה ראשון חינם ומשקה שני באישור מפקד ממכ"א בלבד.. חחח.

היה עוד איזה קטע הזוי שיצאתי לסופר ליד לקנות בקבוקון אבסולוט ופחית רדבול... ובאתי לשלם ואז מישהי ביקשה שאני אקנה לה סיגריות אז ביקשו ממני ת.ז. לסיגריות... לא לאלכוהול.. לסיגריות!

בקיצר למוחורת היינו בחוף קיסוסקי ועשינו כל מני פעילויות מים כמו סירות וכאלה.. היה ממש נחמד, ואז נסענו הביתה

קיצר , ממש כייף


אני רואה שבאכ"א יש הרבה כסף לבזבז...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement