return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Sydsvenskar se hit: fest i Kph 9 dec! (pg. 2)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
blä. sparar mig hellre;)

fast Joey Negro nästa fredag kan vara nått:eyes:
Funfrock
var jäkligt kul :) fast är helt förstörd idag.

Schysst lokal med mysig chill och en jäkla massa barer. Inte världens största dansgolv kanske med det räckte fast ljudet var lite kasst, jag är typ helt döv idag :(

bilder: http://www.trancehora.com/gallery/2...-26-WeLoveHouse

CJ: tänk på att det är 21 för att komma in, vet iofs inte om dem kollar leg eller inte
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Funfrock
CJ: tänk på att det är 21 för att komma in, vet iofs inte om dem kollar leg eller inte

jag kommer nog in ändå *hehe* ;)

schyssta bilder btw:)
Andreas.H
Något säger mig att det blir party för skåningarna den 5:e Januari med. Dock av det 'lite' hårdare slaget. Men på rätt sida bron :)
reveal
quote:
Originally posted by Andreas.H
Något säger mig att det blir party för skåningarna den 5:e Januari med. Dock av det 'lite' hårdare slaget. Men på rätt sida bron :)


Sätt upp en tråd om det när du kan släppa mer info ;)
CJ InterCity
låter finfint ju!!:p men för den sakens skull titta gärna förbi på The Tube den 9 dec, som det ser ut kanske jag kommer spela 1 timme :D :D
Andreas.H
quote:
Originally posted by reveal
Sätt upp en tråd om det när du kan släppa mer info ;)


Ska fixa.

Boom
CJ InterCity
ALRIGHT GOTT FOLK

nu på torsdag gäller det!! det ser ut att kanske även Michael Splint också ska mixa en timme, så det kommer bli alla tiders!! kom och dra med er alla :tongue3
Funfrock
dem flesta har nog prioriterat kryssningen framför detta :P

Synd bara att man missar Joy Negro på fredag, men får se kanske iaf orkar palla mig iväg till Infusion på lördag.
CJ InterCity
vi behöver en topic för sydsvenska / danska fester! hade totalt glömt Joey Negro, o jag vet inte ens vad Infusion är för något :nervous:

hade vi inte en sådan topic? jag tror bitchen startade en. fast jag pallar inte söka nu :toothless

Funfrock
Infusion är australiensare.. spelade nyligen på Fokused/club red kryssningen.
http://www.okyo.dk/
CJ InterCity
ser najsigt ut :) fast jag har nog inte råd efter torsdagen :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement