|
Gaby
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
TAs egen partyprinsessa, kan inte du va en ängel och typ sammanställa alla fester i höst på ett ställe?
så slipper man missa nått:) |
|
|
| x-dream |
:) :) :) :) :)
Du kunde inte ha sagt det bättre.....Hon är underbar..... |
|
|
| Aendy |
| quote: | | typ sammanställa alla fester i höst på ett ställe? |
Om du är 08 så finns all info under tråden Evenemang Estocolmo! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Aendy
Om du är 08 så finns all info under tråden Evenemang Estocolmo! |
Ok, tack:).. Fast man kanske kunde göra en mer typ kortare översikt? Jag e så dålig på o hitta:) |
|
|
| Gaby |
Va gulliga ni er!:p
Hur ska jag underlätta för er?
Fast rräcker det inte med att jag påminner er några dagar innan festen så att ni inte missar den? |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Va gulliga ni er!:p
Hur ska jag underlätta för er?
Fast rräcker det inte med att jag påminner er några dagar innan festen så att ni inte missar den? |
Jo det räcker...fast du e gulligast:) |
|
|
| Miss Proximus |
| jeg elskar deg :p weeeeeeee |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jeg elskar deg :p weeeeeeee |
ja, jag älskar också deg... :D j/k
swedish section loves you too, proxy :) |
|
|
|
|