|
בא לכם לשמוע כמה קטעים שעשיתי?
|
View this Thread in Original format
| StruckeR |
קטעים באמת נחמדים, במיוחד הקטע השני
הפסיי יחסית חלש... אבל אם את בעסק רק 3 חודשים אז באמת כבוד!
ואת מוזמנת לבוא אלי לאייסי... נראה שאני מכיר אותך קצת
(Flow Productions) ;) |
|
|
| princess cc |
באמת אחלה! חמוד לאללה!
:)
סחתיקה אחות שלי! אני רואה את בעניינים:) |
|
|
| UltraWave |
| יש עוד פול להתשפר אבל בן זונה בשביל שלושה חודשים.....יש כשרון תמשיכי ככה תיהיי מפציצה ואל תעשי פסיי לא מתאים לך....שומעים בסטייל...:) :) |
|
|
| Viber |
אהבתי לאלללללללללללללללללה את השני
אני אשמח מאוד אם תפרטי לי\תישלחי לי את הטורטוריאלים\שם התוכנה שאיתה עשית את הטראק.
:) |
|
|
| skelz |
קטעים יפים יחסית ל 3 חודשים שאת בעסק..
כל הכבוד
תמשיכי ככה! :) |
|
|
| Shahar |
עזבי אותך אייסי
בואי אלי הבית תשתפשפי קצת
בחומר |
|
|
| GallaxY :) |
תודה,
עשיתי אותם בפרוטילופס....
וכן אני מתכוונת לעבור לקיובייס בקרוב ;)
תודה על התגובות אשמח לשמוע עוד!! :)
ומי מכיר אותי מפלו ??? :) |
|
|
|
|