return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בא לכם לשמוע כמה קטעים שעשיתי?
View this Thread in Original format
GallaxY :)
סתם בשביל הכיף
יאללה חברה תשמעו ותגיבו,
רק אל תצפו ליותר מידי אני רק 3 חודשים בעסק :)

Gallaxy- life is a drug (sample 128 Kbit) [psy-trance]

Gallaxy- Stars (Sample 224 Kbit) [ Ambient ]
ROBERTO
אחלה של דברים
StruckeR
קטעים באמת נחמדים, במיוחד הקטע השני
הפסיי יחסית חלש... אבל אם את בעסק רק 3 חודשים אז באמת כבוד!

ואת מוזמנת לבוא אלי לאייסי... נראה שאני מכיר אותך קצת
(Flow Productions) ;)
princess cc
באמת אחלה! חמוד לאללה!
:)
סחתיקה אחות שלי! אני רואה את בעניינים:)
UltraWave
יש עוד פול להתשפר אבל בן זונה בשביל שלושה חודשים.....יש כשרון תמשיכי ככה תיהיי מפציצה ואל תעשי פסיי לא מתאים לך....שומעים בסטייל...:) :)
Viber
אהבתי לאלללללללללללללללללה את השני
אני אשמח מאוד אם תפרטי לי\תישלחי לי את הטורטוריאלים\שם התוכנה שאיתה עשית את הטראק.
:)
skelz
קטעים יפים יחסית ל 3 חודשים שאת בעסק..
כל הכבוד
תמשיכי ככה! :)
Shahar
עזבי אותך אייסי
בואי אלי הבית תשתפשפי קצת




בחומר
GallaxY :)
תודה,
עשיתי אותם בפרוטילופס....
וכן אני מתכוונת לעבור לקיובייס בקרוב ;)
תודה על התגובות אשמח לשמוע עוד!! :)

ומי מכיר אותי מפלו ??? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement