|
Ny her jeg :)
|
View this Thread in Original format
| Ariah |
Heysann karer, ny her jeg. Spilte meg akkurat igjennom Commander Keen 1 mens jeg hørte på litt Dallas Superstars, Svenson & Gielien og Gouyrella. Var koselig det, med en stor kopp varm kakao mens snøen laver ned...
Har 1 lite problem og da, vocal versjonen av Walhalla til Gouyrella er jo klin umulig å finne, synes den er så mye bedre men den går jo ikke an å få tak i? :( |
|
|
| Mindbreezer |
Velkommen! :D
Prøv soulseek for å finne den sangen... ;) |
|
|
| DJ_Audun |
Hei på deg. Velkommen!:)
Siden vi ikke har noen mod på dette forumet skader det vel ikke å si at DC++ er veien å gå. |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by DJ_Audun
Hei på deg. Velkommen!:)
Siden vi ikke har noen mod på dette forumet skader det vel ikke å si at DC++ er veien å gå. |
Nåvel, hvis folk begynner å se dette forumet som smutthullet til å få leechetips er vel ikke det helt bra heller.. Men jaja. Velkommen skal du være :) |
|
|
| Ariah |
| fant vocal både i extended og radio på dc ja, takk for tipset. Virker som om det er veien å gå *uninstallere kazaa* |
|
|
| DJ_Audun |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Nåvel, hvis folk begynner å se dette forumet som smutthullet til å få leechetips er vel ikke det helt bra heller.. Men jaja. Velkommen skal du være :) |
La oss kalle det et engangstilfelle.;) |
|
|
| Lil-H |
:D
ellers så kan du bruke www.letssingit.com for å finne lyrics, men jeg tviler sterkt på at du finner trance artister der, merkelig nok :eyes:
Uansett, velkommen! |
|
|
|
|