return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Ny her jeg :)
View this Thread in Original format
Ariah
Heysann karer, ny her jeg. Spilte meg akkurat igjennom Commander Keen 1 mens jeg hørte på litt Dallas Superstars, Svenson & Gielien og Gouyrella. Var koselig det, med en stor kopp varm kakao mens snøen laver ned...

Har 1 lite problem og da, vocal versjonen av Walhalla til Gouyrella er jo klin umulig å finne, synes den er så mye bedre men den går jo ikke an å få tak i? :(
Mindbreezer
Velkommen! :D

Prøv soulseek for å finne den sangen... ;)
DJ_Audun
Hei på deg. Velkommen!:)
Siden vi ikke har noen mod på dette forumet skader det vel ikke å si at DC++ er veien å gå.
Sand Leaper
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Hei på deg. Velkommen!:)
Siden vi ikke har noen mod på dette forumet skader det vel ikke å si at DC++ er veien å gå.


Nåvel, hvis folk begynner å se dette forumet som smutthullet til å få leechetips er vel ikke det helt bra heller.. Men jaja. Velkommen skal du være :)
Ariah
fant vocal både i extended og radio på dc ja, takk for tipset. Virker som om det er veien å gå *uninstallere kazaa*
DJ_Audun
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Nåvel, hvis folk begynner å se dette forumet som smutthullet til å få leechetips er vel ikke det helt bra heller.. Men jaja. Velkommen skal du være :)


La oss kalle det et engangstilfelle.;)
Lil-H
:D

ellers så kan du bruke www.letssingit.com for å finne lyrics, men jeg tviler sterkt på at du finner trance artister der, merkelig nok :eyes:

Uansett, velkommen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement