|
Neste norske trance event?
|
View this Thread in Original format
| Ariah |
| Kan ikke si jeg har vært på noen enda, men sett vids/bilder etc. og det ser bare sinnsykt fett ut. Når kommer de neste eventene? Er det i nærheten av Oslo området skal jeg definitivt ta turen dit! |
|
|
| Kimito |
Rank1 10 dec
Ton T.B 11 dec
Good times :)
2005 blir et bra år ...Bare vent :clown: |
|
|
| ziddy |
| quote: | Originally posted by Kimito
Rank1 10 dec
Ton T.B 11 dec
Good times :)
2005 blir et bra år ...Bare vent :clown: |
og hvor skjer dette da lissom? :p |
|
|
| Kimito |
Rank1 @ Dovrehallen (Gamle Mars)
Ton T.B @ Betong |
|
|
| DJ_Audun |
| Næmen, kommer Ton TB også? Dette hadde jeg ikke fått med meg. Ikke det at jeg syntes han er en av de beste dj'sene der ute, men det er veldig positivt at man får såpass store trance navn til Norgen. Og så to dager på rad da!:cool: |
|
|
| Ariah |
google gav meg det her om rank 1:
Lineup:
RANK 1 (Airwave, Superstring, Awakening, Sensation, ID&T, NL)
Support DJs:
Mainhall (18 ID):
STEPHANO (THT Events, The House, Voyage, Radio Oslo)
CEEJAY (DJ Beat / Trauma Records)
M.A.T.S (THT Events, Trance Department, The House)
BALI (THT Events, The House)
Ditto Urban Clubfloor (20 ID):
Carl E (Wicked Traxx, Consulatet)
Omega (Odyssey, Timeslip)
Fun-Key (Work Records, Groovetunes)
Sinngee (Club Syndicate)
INFO:
Dovrehallen (Tidligere Club Mars / Curb / Storgata 22 / Oslo)
Dato: 10. Desember 2004:
Tid : 21.00 – 03.00
Inngang : 150,-
18 ID Mainhall
20 ID Clubfloor |
|
|
| DJ_Audun |
Han er ny. Trenger ikke si mer.:toothless |
|
|
| Ariah |
:p
begynner å få venna på gli nå, litt mer hjernevasking så får jeg dem med meg på rank 1. I begynnelsen så var de litt "njaaaa, bare dunk dunk jo," så måtte jeg gi dem en liten lekse ;) |
|
|
| Kimito |
Ton T.B @ Betong Lørdag 11 Desember
Dj Ton T.B (Three Drives, In Trance We Trust) NL
Haak, Recluse, Stephano, balErik and moi.... :)
Blir en avdeling visstnok med house 20ID og 18 mainhall :) |
|
|
| Beijer |
| Regner med at både Betong og Dovrehallen befinner seg i Oslo? |
|
|
| KimG THT Events |
Vi kommer til og kjøre Øl og Cider for 35,- kroner HELE kvelden, kommer også til og ha MEGET hyggelige priser i sprit baren denne kvelden.
KimG
THT Events |
|
|
|
|