return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Neste norske trance event?
View this Thread in Original format
Ariah
Kan ikke si jeg har vært på noen enda, men sett vids/bilder etc. og det ser bare sinnsykt fett ut. Når kommer de neste eventene? Er det i nærheten av Oslo området skal jeg definitivt ta turen dit!
Kimito
Rank1 10 dec
Ton T.B 11 dec

Good times :)

2005 blir et bra år ...Bare vent :clown:
ziddy
quote:
Originally posted by Kimito
Rank1 10 dec
Ton T.B 11 dec

Good times :)

2005 blir et bra år ...Bare vent :clown:


og hvor skjer dette da lissom? :p
Kimito
Rank1 @ Dovrehallen (Gamle Mars)

Ton T.B @ Betong
DJ_Audun
Næmen, kommer Ton TB også? Dette hadde jeg ikke fått med meg. Ikke det at jeg syntes han er en av de beste dj'sene der ute, men det er veldig positivt at man får såpass store trance navn til Norgen. Og så to dager på rad da!:cool:
Ariah
google gav meg det her om rank 1:

Lineup:



RANK 1 (Airwave, Superstring, Awakening, Sensation, ID&T, NL)


Support DJs:

Mainhall (18 ID):

STEPHANO (THT Events, The House, Voyage, Radio Oslo)
CEEJAY (DJ Beat / Trauma Records)
M.A.T.S (THT Events, Trance Department, The House)
BALI (THT Events, The House)

Ditto Urban Clubfloor (20 ID):

Carl E (Wicked Traxx, Consulatet)
Omega (Odyssey, Timeslip)
Fun-Key (Work Records, Groovetunes)
Sinngee (Club Syndicate)

INFO:

Dovrehallen (Tidligere Club Mars / Curb / Storgata 22 / Oslo)
Dato: 10. Desember 2004:
Tid : 21.00 – 03.00
Inngang : 150,-

18 ID Mainhall
20 ID Clubfloor
Sand Leaper
Øh..hallo?

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=222840
DJ_Audun
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Øh..hallo?

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=222840


Han er ny. Trenger ikke si mer.:toothless
Ariah
:p

begynner å få venna på gli nå, litt mer hjernevasking så får jeg dem med meg på rank 1. I begynnelsen så var de litt "njaaaa, bare dunk dunk jo," så måtte jeg gi dem en liten lekse ;)
Kimito
Ton T.B @ Betong Lørdag 11 Desember

Dj Ton T.B (Three Drives, In Trance We Trust) NL

Haak, Recluse, Stephano, balErik and moi.... :)

Blir en avdeling visstnok med house 20ID og 18 mainhall :)

Beijer
Regner med at både Betong og Dovrehallen befinner seg i Oslo?
KimG THT Events
Vi kommer til og kjøre Øl og Cider for 35,- kroner HELE kvelden, kommer også til og ha MEGET hyggelige priser i sprit baren denne kvelden.

KimG
THT Events
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement