return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Listen and Feel (LiFe radio) Progressive music @ dotf.nl (pg. 2)
View this Thread in Original format
magrec
Zo dan de site van dotf is helemaal vernieuwd!
Ziet er erg strak uit!

www.dotf.nl met dus elke 2e en 4e zaterdag van de maand progressive en elke 1e en 3e vrijdag van de maand classics (van swingbeat naar oldschool) elke 2e vrijdag hardcore en elke 4e vrijdag early rave.
Teknikol
quote:
Originally posted by magrec
:rolleyes:

Iemand nog geluisterd hoe de show was??
Liep allemaal best ok voor de 1e keer. Volgende keer wel allemaal luisteren he?:p


Kheb ff zitten luisteren. Het ging best goed voor een eerste keer maar echt profi wast niet :thepirate. Maar toch hardstikke leuk. Ik tune'de alleen in en ik zat naar een interview te luisteren, even later kwam JFOS (infusion sky mix), en nog later een grote set van infusion ofzo. Maar wie was die gast die geïnterviewd werd?
magrec
quote:
Originally posted by Teknikol
Kheb ff zitten luisteren. Het ging best goed voor een eerste keer maar echt profi wast niet :thepirate. Maar toch hardstikke leuk. Ik tune'de alleen in en ik zat naar een interview te luisteren, even later kwam JFOS (infusion sky mix), en nog later een grote set van infusion ofzo. Maar wie was die gast die geïnterviewd werd?


Naja in hoeverre wil je het profi hebben he ;) Het was voor ons drieën de 1e keer.

Euhm dat interview dat was denk ik van de earth review. Dat was met per, benoît en kareem raihani.
magrec
Volgende week zaterdag hebben we Sied van Riel te gast in de studio voor een progressive trance set.

[edit]Aangezien er hier ook wel wat progdj's zijn. Mochten jullie een keer willen draaien in de show....-->PM ;)[/edit]
basd
quote:
Originally posted by magrec
[edit]Aangezien er hier ook wel wat progdj's zijn. Mochten jullie een keer willen draaien in de show....-->PM ;)[/edit]

:)
magrec
Zaterdag 11 december is er weer een LiFe radioshow op www.dotf.nl.
De gast-DJ voor deze avond is Sied van Riel
Deze DJ/Producer zal een set weggeven, waar je versteld van zal staan.
Met zijn platenkeus en mixtechnieken gaat hij zeker nog naam maken.
Sied heeft gedraaid op o.a. de Fast Forward Dance Parade.
Naast zijn studio in huis, is hij ook vaak in de studio te vinden bij Misja Helsloot.
Laat je verassen door deze nog tamelijk onbekende dj waar we een hoop van
zullen gaan horen.

Naast de set van Sied hebben we natuurlijk weer onze vaste items.

So tune in December 11th from 19.00 till 22.00 @ dotf.nl

www.dotf.nl

contact: [email protected]

LiFe
magrec
Owja en we hebben ook nog een interview met the funky bastard! (bas van bas & ram)
HiGH_NrG
Wanneer wordt mijn interview nou eens uitgezonden? :p
Donna
quote:
Originally posted by magrec
Moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van de reacties hier ;)

Maar goed hier de show die IK, Jeltien en Bert hebben gedaan en die we om de 2 weken op zaterdagavond gaan doen (met gast dj's en ja daar zullen ook wat grote namen tussen zitten zoals afgelopen show met infusion maar goed dat was hun liveset op earth)

Deel 1
http://www.dotf.nl/lastshow/life001/Sound2.mp3
Deel 2
http://www.dotf.nl/lastshow/life001/Sound3.mp3
Deel 3
http://www.dotf.nl/lastshow/life001/Sound4.mp3


Achjah weet je ook hoe t voelt als er niet op jouw dingetje wordt gereageerd,net zomin als jij ergens niet op reageerd omdat je geen zin hebt oid,ga daar s ff lekker over lopen mekkeren :roll:
Als je zelf t perfecte reply gedrag op een ander zn adverts toont mag je komen zeiken,niet omdat jij dit nu toevallig zeer de moeite waard vind voor een ander om op te replyen.

Je lijkt wel een wijf met die aandachttrekkerige zeikpartijtjes
magrec
quote:
Originally posted by Donna
Achjah weet je ook hoe t voelt als er niet op jouw dingetje wordt gereageerd,net zomin als jij ergens niet op reageerd omdat je geen zin hebt oid,ga daar s ff lekker over lopen mekkeren :roll:
Als je zelf t perfecte reply gedrag op een ander zn adverts toont mag je komen zeiken,niet omdat jij dit nu toevallig zeer de moeite waard vind voor een ander om op te replyen.

Je lijkt wel een wijf met die aandachttrekkerige zeikpartijtjes


CHECK DIE BIG KNIPOOG!!!

magrec
Voor de mensen die niet hebben geluisterd afgelopen zaterdag of de mensen die het nog een keer willen horen....

http://www.dotf.nl/lastshow/life/

Set van sied van riel was erg goed. Denk dat de progressive tranceliefhebbers zijn set zeker kunnen waarderen.

Sied zijn site is ook vernieuwd..

http://www.siedvanriel.com/
magrec
A.s zaterdag 8 januari zendt LiFe radio weer uit.

Naast de klanken van Lambert Fisher geeft DJ Jerry een set weg. Je kent hem misschien van Earth en Extrema. Verder heeft hij voor het bekende DEEP records een promotie-cd gemixt. Nieuwsgierig naar hem geworden? Kijk dan op www.groovecollection.nl
Daarnaast vertelt Sied van Riel in een interview meer over zichzelf, van zijn playback carrière tot zijn voorliefde voor de indianen.

www.dotf.nl
LiFe radio
From 19:00 till 22:00

jerry aka groovecollection dus in de mix!!
Luisteren dus :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement