|
עזרה קטנה..
|
View this Thread in Original format
| Segev |
היום פרמטתי את המחשב ולפני זה שמרתי את הפליליסטים ששמרתי
עכשיו אחרי הפירמוט השתנו לי השמות של הארדדיסקים אז כל הרשימות ששמרתי לא פועלות כי המוקום שונה יש למשהו רעיון איך אני מסדר את זה? :( |
|
|
| -CosmicFire- |
| תשנה בחזרה את השמות של הכוננים או תעביר את השירים לכוננים עם השמות הקודמים |
|
|
| Segev |
פעם היה לי
C , F
עכשיו יש לי
C , D
כל השירים היו על
F
ועכשיו הם על
D
אז אפשר רק לשנות בחזרה את השם אבל אין לי מושג איך עושים את זה... |
|
|
| ADiSH |
תפתח את הרשימה בקובץ טקסט
לך ל
edit/replace
ותחליף את כל ה
c:\
למה שאתה רוצה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Segev
פעם היה לי
C , F
עכשיו יש לי
C , D
כל השירים היו על
F
ועכשיו הם על
D
אז אפשר רק לשנות בחזרה את השם אבל אין לי מושג איך עושים את זה... |
היית צריך להגדיר את שמות של הארדדיסקים עוד בזמן הפירמוט עצמו...
אבל נראה ניתן לשנות גם עכשיו...
ועושים את זה דרך הביאוס לפני שמערכת הפעלה שלך עולה... כדי להיכנס לביאוס צריך ללחוץ על DELETE
אם אני לא טועה...
אבל זה ישר אחרי שמחשב נפתח... אתה תראה אפילו יהיה כתוב לך
DELETE FOR SETUP או משהו כזה....
קיצר שחק עם זה... ותקרא מה כתובך למטה כאשר המחשב עולה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
קיצר שחק עם זה... ותקרא מה כתובך למטה כאשר המחשב עולה... |
נכון שזה נשמע כאילו טלטול מבין גדול וכדאי לך להקשיב לו?
אז זהו שלא!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נכון שזה נשמע כאילו טלטול מבין גדול וכדאי לך להקשיב לו?
אז זהו שלא!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
חח אני באמת ילך על הדרך הבטוחה של אדיש תודה רבה לכם.. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ועושים את זה דרך הביאוס לפני שמערכת הפעלה שלך עולה... כדי להיכנס לביאוס צריך ללחוץ על DELETE
אם אני לא טועה... |
ישר אתה מבאס את הנער ?
חחחח |
|
|
| coby |
אם יש לך אקס פי :
לך ללוח הבקרה.. כנס ל
administrative tools
כנס שם ל
Computer Management
תבחר
disk managment
ומשם אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה..
בשביל לשנות את האות של הדרייב תלחץ כפתור ימני על הפרטישן רשום שם
change drive letter משו כזה |
|
|
| Segev |
| ואללה סבבה תודה רבה!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נכון שזה נשמע כאילו טלטול מבין גדול וכדאי לך להקשיב לו?
אז זהו שלא!
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: |
וזה אחרי כל מה שעשיתי בישביל האומלל הזה... :rolleyes: :toocool: |
|
|
|
|