|
Vandit Night 17 dec: Ferry Corsten & PvD
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |

någon som funderar på att dra dit? vill gärna åka, är beredd att dela på bensinkostnaden om någon kör dit. i annat fall undrar jag om ni känner till något billigt buss/flyg erbjudande?
jag är trött på att alla andra är ute och festar till bra musik utom jag, alla jag känner lyssnar på F*CKINHG RNB:whip: (sorry... jag ska sansa mig....:clown: ) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Hade jag bott i Danm... jag menar Skåne hade jag lätt dragit, ja såklart om ekonomin tillät... Har en Vandit night inspelad, lång som fan men också bra som fan... tror den finns på Äff Tää Pään tom. |
|
|
| CJ InterCity |
| hojta till ifall du flyttar ner innan den 17 stiiv;) |
|
|
| sipowitz |
| Hmmsi jag ska kolla upp hur det ser ut det datumet för mig. Men det hade varit intressant helt klart. Bilfrågan är dock olöst än så länge. |
|
|
| Laszlo |
| Var i Tyskland kommer festen att äga Rum? |
|
|
| CJ InterCity |
på Kultur Brauerei mitt i Berlin
jag har aldrig varit på det stället men det sägs att dom har grym akustik:) som sagt kan jag hjälpa till att pröjsa eventuell bensinkostnad eller vad som nu krävs... ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Kom igen nu Bitchen, haka på grabbarna... du och resten av alla SKÅTA jobbar ju 8 dagar i veckan 25 timmar om dygnet... lite kul måste du hinna med... :) |
|
|
| Laszlo |
| Berlin?? Moha - det är ju åttahundratolv mil dit.... :z får se hur det ser ut pengarmässigt...kryssnigen är ju veckan innan och sedan kommer ju julen med all ångest och fan vet vad den för med sig... |
|
|
| CJ InterCity |
| Stiiv har så rätt:D |
|
|
| CJ InterCity |
*bump*
någon? ifall ingen svarar fr.o.m nu låter jag tråden dö... det var i af värt ett försök:) |
|
|
| Cube |
Jadu, hade man bara bott i skåne så hade det ju kunna bli nåt. Men men :(
He det iaf. Hopas det blir av nåt för er. |
|
|
| CJ InterCity |
verkar som om inte ens skåningarna kan åka :toothless
tjena förresten, längesen man såg dig här :) |
|
|
|
|