|
The new Yves Deruyter (Born Slippy) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
^kwas op u aan het wachten voor ne reply daarop :D al weten we natuurlijk nog niets meer
:rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dit hoeft hier ook helemaal niet op het forum uitgesmeerd te worden. Yves zal het wel als een grap hebben bedoeld, laten we het daar dan ook bij houden :) |
|
|
| Zehra |
| idd. die born slippy van yves is heerlijk trouwens... was zalig moment toen mike die draaide op DV dit jaar. :) |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dit hoeft hier ook helemaal niet op het forum uitgesmeerd te worden. Yves zal het wel als een grap hebben bedoeld, laten we het daar dan ook bij houden :) |
gelijk heb je .. vind het trouwens zeer goed nummer, een beke een andere sound die ik trouwens van U (Yves) niet had verwacht.
Wel wacko dat de vinyl morgen pas uit komt maar dat deze wel al op Serious Beats 46 stond (5:48 lang) die uitkwam op 23 augustus 2004.
Persoonlijk als CD-buyer een pluspunt maar misschien vinden DJ's dit niet zo leuk? Yves? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
idd. die born slippy van yves is heerlijk trouwens... was zalig moment toen mike die draaide op DV dit jaar. :) |
Ja, kmoet toegeven dat het wel vetjes klonk, echt een bom op de dansvloer! |
|
|
| Dj LPG |
Kan dat da ik die al ergens op cd heb staan of vergis ik mij daar??:disbelief
Voor mij gaat er toch niets boven de Nuxx remix van Born slippy maarja, ieder zijn gedacht eh;) |
|
|
| Kaidreas |
| das met da piano-stukje int begin zeker... mja die is inderdeed wel vet |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
das met da piano-stukje int begin zeker... mja die is inderdeed wel vet |
Neeje, das de 2003 remix :)
Nuxx mix is de "original", zoals die in Trainspotting gebruikt wordt. |
|
|
| Bertn |
Born slippy op deze manier remixen: ik blijf het goedkoop succes vinden...
had er nu eens underworld - born slippy (ydr remix) gestaan, maar nee: het is ydr - born slippy.
van zo'n classics blijf je best af vind ik, tenzij men je expliciet vraagt om er een remix van te maken.
just my 2 cents;) |
|
|
| Phortastic |
Kvind het een zeer aardige remix tbh :D
not bad, not bad at all :) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Bertn
Born slippy op deze manier remixen: ik blijf het goedkoop succes vinden...
had er nu eens underworld - born slippy (ydr remix) gestaan, maar nee: het is ydr - born slippy.
van zo'n classics blijf je best af vind ik, tenzij men je expliciet vraagt om er een remix van te maken.
just my 2 cents;) |
kdacht eigenlijk gister just hetzelfde toen ik tiesto - adaggio for strings op tv zag... waarom nie (tiesto rmx) of in dit geval (ydr rmx)? ach ja... |
|
|
|
|