|
Snakebyte byter stil...
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
Hallå folks.
Jupp, jag byter stil. Det funkade inte riktigt med snabb dunkande trance, så jag byter till lite softare musik. Fortfarande dansant klubbmusik dock.
Ni kan lyssna på min hemsida. Klicka på listen, så är det de 2 första låtarna. De är covers, men jag kommer att komponera eget material i denna stil så småningom.
Ni får gärna säga vad ni tycker om min nya produktions-stil.
/Anders |
|
|
| NooN |
Magic Fly känns alldeles för tysk-euro-house för min smak.
Fletch börjar jävligt grymt med lite housigt komp. Sen efter en stund så blir även den en euro-house-dänga.
Det är helt enkelt inte i min smak. |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by NooN
Magic Fly känns alldeles för tysk-euro-house för min smak.
Fletch börjar jävligt grymt med lite housigt komp. Sen efter en stund så blir även den en euro-house-dänga.
Det är helt enkelt inte i min smak. |
Precis, det känns lite mer min stil att göra nåt lite mer kommersiellt, tycker jag...men frukta inte, jag lyssnar fortfarande på trance och kommer hänga kvar här å sällskapa er hehehe. |
|
|
|
|