return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Nytt musikprojekt på gång !!
View this Thread in Original format
mellow pleasure
Nu när vinterkvällarna är här så infinner sig inspirationen att leka med rytmer och ljud ! Detta har resulterat i ett projekt som jag ska prova att ro i hamn. Skulle vara glad över lite konstruktiv kritik ang denna lilla slinga !

Lyssna på den --> HÄR <---
reveal
Konstruktiv kritik:
* Alla länkarna på sidan pekar fel.
* Menyn är seriöst svår att läsa/använda.

Och nån låt hittar jag inte :)
mellow pleasure
quote:
Originally posted by reveal
Konstruktiv kritik:
* Alla länkarna på sidan pekar fel.
* Menyn är seriöst svår att läsa/använda.

Och nån låt hittar jag inte :)

LÅten ska komma automatiskt och bilden går till hemsidan ! Inget annat sorry ! Ladda hem den annars här ! --> DOWNLOAD <--
reveal
quote:
Originally posted by mellow pleasure
LÅten ska komma automatiskt och bilden går till hemsidan ! Inget annat sorry ! Ladda hem den annars här ! --> DOWNLOAD <--

Hmm ok, då var det säkert nån plugin jag saknade :)
NooN
Lyssnar precis nu och min första tanke var:
"Vad plottrigt"
Det känns lite plottrigt just nu med massor med ljud och frekvenser som går ihop. Nånting (tror det är basen) är lite för komprimerad eller nåt. Men själva soundet på din synth är jävligt grymt :) Och breakbeat är aldrig fel!
mellow pleasure
Tackar för detta ska bygga vidare i helgen och separera lite olika ljud så får vi se vad det resulterar i. MEra tips är önskvärda.
mellow pleasure
quote:
Nu när vinterkvällarna är här så infinner sig inspirationen att leka med rytmer och ljud ! Detta har resulterat i ett projekt som jag ska prova att ro i hamn. Skulle vara glad över lite konstruktiv kritik ang denna lilla slinga !

Lyssna på den --> HÄR <---
Såja nu kan ni följa länken till den till 98 % färdiga låten. Detta är et projekt jag absolut skulle vilja ha hjälp med att lägga en bättre sliga till. Jag har ingen synth själv och kan fan heller inte sjunga. Sammarbets sugen så hör bara av sig !
dbl
quote:
Såja nu kan ni följa länken till den till 98 % färdiga låten. Detta är et projekt jag absolut skulle vilja ha hjälp med att lägga en bättre sliga till. Jag har ingen synth själv och kan fan heller inte sjunga. Sammarbets sugen så hör bara av sig !

E la bara att köpa en softsynth... och har du inte pengar just nu så e det bara att leta upp nån gratis synth... typ synth1.. funkar hel bra fastän den e gratis.. finns mycket gratis som e gott inom musiken.. hehe :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement