return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
האלבום החדש של פול ואן דייק ! ! !
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב אני לא יודע מי פה שמע אותו אבל מי שאין לו את זה עדיין שיוריד דחווווף...
לדעתי האלבום הכי טוב שואן דייק הוציא עד עכשיו - והוא הוציא הרבה
שילוב של טראקים חדשים עם ישנים , פרוגרסיב עם אפליפטינג...
המיקס חלק שזה מדהים...
הורדתי לפני חודש ומאז אני לא מפסיק לשמוע

מישהוא יודע מתי האלבום יגיע לארץ?
בחו"ל הוא יוצא ברביעי לנובמבר אבל בארץ בטח ייקח לו יותר זמן
:(

בקיצר - תכתבו מה אתם חושבים עליו ואיזה טראקים אהבתם ממנו
:)
Izzy
Ya the CD's are a work of art!
i got so obsessed with joker jam - innocence that i went out and ordered it on vinyl, and i dont even have a turntable yet!
lexicon 4 - reach me is also a brilliant song.

i dont know about isreali release dates but if you want it that bad, just get it off the net from the UK or something, it shouldnt cost all that much more than buying it at a store in isreal, even with the shipping
luckystrike
quote:
Originally posted by Izzy
Ya the CD's are a work of art!
i got so obsessed with joker jam - innocence that i went out and ordered it on vinyl, and i dont even have a turntable yet!
lexicon 4 - reach me is also a brilliant song.

i dont know about isreali release dates but if you want it that bad, just get it off the net from the UK or something, it shouldnt cost all that much more than buying it at a store in isreal, even with the shipping


גם אני חולה על
JOKER JAM - INNOCENCE

טראק עננק והרמיקס הזה של ואן דייק גם מצוין
שמעת את הטראק הזה מהסט שנתתי לך אז להוריד של
DJ DAWN?
שם יש גרסה אחרת לטראק הזה :)


חוץ מהטראקים המוכרים המעולים כמו
Mirco De Govia - Epic Monolith
והמעבר מהטראק הזה לתוך)
Ralphie B - Massive
גאוני)
David Forbes - Questions Must Be Asked
4 Strings - Into The Night
Nu NRG - Dreamland

אהבתי נורא את
VIFRAMA - CRISTALLE
טראק עננננק
הבנתי שהמפיקים של הטראק הזה מספרד ושהוא כבר יצא על וויניל - אני מת להשיג אותו...
גם הרמיקס של ואן דייק ל
RAPTURE
מצוין

בכלל- כל האלבום מצוין - אחד הטובים יותר ששמעתי בזמן האחרון

ובקשר למה שאמרת - אני בטוח הולך לקנות את האלבום הזה אבל בכל מקרה גם עד שהוא ייצא בחו"ל יש עוד שבועיים בערך...
אבל רעיון טוב - אם ייקח זמן עד שהוא יגיע לארץ אני יזמין מהאינרטנט
:)
Izzy
ya i see what you're saying about buying it... plus with buying over the interenet you have to wait the week until it arrives and it doesnt have that same feeling as getting it by hand and buying it, yes giving the clerk money for a CD is actually quite fun in a sadistic way ;)

ya and i heard that song on dawns set but i never recoginzed it, i guess it just stayed in my unconsious until i realized what song it is and how much i like it...
i honestly dont like the remake he made of rapture... agian i think some synth layers are missing and a stronger melody, its to techno'ish as it is. i think it takes away from the awsome emotion the vocals have.
Dj-2TaLL
אני מת לשמוע את זה (וגם את טייסטו)
:)

זה יגיע אלי אני ישמע...
:):):)
DJ-Energy
הורדתי את הדיסק הראשון..
לא ממש אהבתי....
היה יותר מדי פרוגרסיב בשבילי
אני ישמע אותו עוד הפעם היום

את הדיסק השני עוד לא הספקתי להוריד כי יש לי
56k..

אז אני ינסה למצוא אותו בהזדמנות עם הוא עדיין ברשת
Dj Moriano
איפה אני יכול להוריד אותו, ואיפה אני יכול בכלל להוריד אלבומים של טרנסים???
אני מכיר רק אתרים שאפשר להוריד רוק פופ וקצת היפ הופ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement