|
האלבום החדש של טיאסטו ! ! !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
בטח לכולם יצא כבר לשמוע אותו או חלקים ממנו...
הוא כבר יצא בארופה לפי מה ששמעתי והוא מגיע לישראל שבוע הבא
או בסוף השבוע הזה
:)
בכל אופן הורדתי אותו לפני חודשיים שדיברו על זה שהוא יצא ביפן - בהתחלה לא אהבתי אבל אחרי כמה שמיעות התחלתי לאהוב...
קצת רגוע בשביל טיאסטו אבל נחמד שהוא הצליח לשלב אפליפטינג , צ'יל אאוט ופרוגרסיב באלבום אחד - יודע לגוון
בכל אופן אני יודע שהרבה התאכזבו ולא אהבו אותו אז גם כאן (שיהיה קצת דיוני אלבומים פה) תכתבו מה אתם חושבים עליו ואיזה טראקים אהבתם
:) |
|
|
| Izzy |
actually i wasnt dissapointed, but the opposite, rather impressed. as you know i love the chillout trance songs and he did a great job with them, plus he threw in the soon to be classics urban train and flight 643 (i cant get over how cool that clip was).
i think it would have fit if he added, "dave matthews band the space between (dj tiesto remix)" but i guess he did that very recently. its a great chill-trance song that i've fallen in love with |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Izzy
i think it would have fit if he added, "dave matthews band the space between (dj tiesto remix)" but i guess he did that very recently. its a great chill-trance song that i've fallen in love with |
כן היה נחמד אם הוא היה מכניס את הרמיקס הזה - אבל הרעיון של האלבום שכל הטראקים יהיו שלו...
אבל הרמיקס הזה ממש טוב - מוזר איך טיאסטו לוקח שיר כזה והופך אותו למשהוא אחר
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני עדיין לא שמעתי אותו!!!!
אני מת אבל לשמוע!!!!
| quote: | | אבל הרמיקס הזה ממש טוב - מוזר איך טיאסטו לוקח שיר כזה והופך אותו למשהוא אחר |
כן, לטיאסטו יש את הכישרון הזה לקחת שיר לעבד אותו ולהפוך אותו ליצירת מופת...
:)
מוכשר הבןאדם!!!
:):):) |
|
|
| DJ-Energy |
אני הייתי די מאוכזב מהדיסק שלו..
:(
אחרי ששמעתי את
Magik 6
הייתי בעננים.. מיקס טוב לאללה!!!.. המעברים חלקים
אין פאקים
פשוט טראקים מדהימים
אחרי זה הגיע
Magik 7
שאיכזב את רוב האנשים
ובדיסק החדש שלו אחד הטראקים היחידים שאהבתי היה
Dj Tiesto - Magic Journey
שאני חושב שהוא טראק מדהים.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אני הייתי די מאוכזב מהדיסק שלו..
:(
אחרי זה הגיע
Magik 7
שאיכזב את רוב האנשים
ובדיסק החדש שלו אחד הטראקים היחידים שאהבתי היה
Dj Tiesto - Magic Journey
שאני חושב שהוא טראק מדהים.. |
מג'יק שבע באמת איכזב - אבל לא בגלל המיקסוס - המיקסוס בו מצוין
פשוט בדרך כלל בסדרה של מג'יק טיאסטו שם טראקים שלא הרבה מכירים
ובמג'יק שבע הוא שם טראקים שכולם שמעו אלף פעם כבר והוא לא חידש בכלום כמו בשאר המג'יקים...
לפי דעתי זה בגלל שההופעה בארצות הברית ושמה גם ככה הרבה לא מכירים את הטראקים האלה... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מג'יק שבע באמת איכזב - אבל לא בגלל המיקסוס - המיקסוס בו מצוין
פשוט בדרך כלל בסדרה של מג'יק טיאסטו שם טראקים שלא הרבה מכירים
ובמג'יק שבע הוא שם טראקים שכולם שמעו אלף פעם כבר והוא לא חידש בכלום כמו בשאר המג'יקים...
לפי דעתי זה בגלל שההופעה בארצות הברית ושמה גם ככה הרבה לא מכירים את הטראקים האלה... |
חחחח
זה בדיוק מה חשבתי !!!
ראיתי
Magik 7 - Live @ Los Angeles
אמרתי לעצמי מה הוא עושה הופעה שם!?!?, זה יהרוס לאללה |
|
|
| s0undw4v3 |
=\
שמעתי את האלבום וממש אבל ממש התאכזבתי.
טייסטו הפך מדי ג'יי טוב לדי ג'יי זקן
הוא שם כל הזמן צ'יל אאוט וטראקים רגועים מדי בלי באסים!
FLIGHT 643
זה גם טראק ממש גרוע לדעתי ואין לי מושג ממה כולם מתלהבים
ואני מסכים בהחלט שמאגי'ק 5 ו-6 היו ממש טובים עם אחלה טראקים.
הלוואי שהוא יחזור למה שהוא היה פעם. |
|
|
| DJ-Energy |
מה אתה מדבר!!!
Flight 643
לדעתי הוא טראק ענק... הוא מתחיל פרוגרסיב ככה.... ובאמצע הופך ככה לאט לאט לאפליטינג יותר... אני חולה על הטראק הזה..
טיסטו לא הפך לדיי גיי זקן.. הוא פשוט החליף סגנון כמו
Paul Van Dyk
למשל..
בסט שלו ב
Mayday 2001
היה אפליטינג אחו שרמוטה.. אחרי זה כל הסטים ששמעתי ממנו הם פרוגרסיב כל הדרך... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
flight 643
מכוער גם לפי דעתי
אפילו לא הורדתי אותו אחרי ששמעתי אותו באיזה לייב סט
טיאסטו מידרדר בזמן האחרון....:( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה אתה מדבר!!!
Flight 643
לדעתי הוא טראק ענק... הוא מתחיל פרוגרסיב ככה.... ובאמצע הופך ככה לאט לאט לאפליטינג יותר... אני חולה על הטראק הזה..
טיסטו לא הפך לדיי גיי זקן.. הוא פשוט החליף סגנון כמו
Paul Van Dyk
היה אפליטינג אחו שרמוטה.. אחרי זה כל הסטים ששמעתי ממנו הם פרוגרסיב כל הדרך... |
flight
טראק נחמד אבל לא יותר מדי - טיאסטו פשוט מנסה לגוון בסגנונות ולא לשנות סיגנון...
תקשיב ל
URBAN TRAIN
ול
MAGIK JOURNEY
שהם בדיוק באותו סגנון שתמיד היה לו
והוא פשוט הכניס קצת פרוגרסיב וצ'יל אאוט לאלבום
הוא ממש לא הזדקן - לדעתי להיפך...
ופול ואן דייק לא שם רק פרוגרסיב - תקשיב לאלבום הכפול שלו (בייחוד לדיסק השני) ותראה שהרוב שם זה אפליפטינג - פשוט הם מנסים לגוון בין הסגנונות ...
לדעתי זה אחלה דווקא
:) |
|
|
| DJ-Energy |
| לאקי.. מה קרה לך?, אני לא מדבר על הדיסק שלו, ברוב הסטים הוא שם איזה אפליפטינג אחד או משהו כזה.. לא יותר!... |
|
|
|
|