|
Ursäkta!
|
View this Thread in Original format
| biznology |
| Jag är inte från Sverige men jag har studerat Svensk. I hope to practice a little here, I sure don't practice much otherwise! Det var bli kul om jag (type) här. Hopefully I am not the stupid American that annoys you. Jag bor i Michigan i USA och jag studerar i ett Universitet i Michigan. Min lärare är Maria Gull(?). Tack så mycket...late/ |
|
|
| mindshooter |
May i ask how you can write Å,Ä and Ö in america on your american keyboard?
Welcome BTW :D |
|
|
| Gaby |
Mycket bra fråga Mindshooter!!!
Välkommen! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by biznology
Hopefully I am not the stupid American that annoys you.
|
Självklart att du inte e det.
Välkommen:) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by mindshooter
May i ask how you can write Å,Ä and Ö in america on your american keyboard?
|
När jag varit utomlands har jag använt tecken använt teckensnittsguiden, ni vet när man håller inne alt+0223 så får man tex ett tyskt dubbel-s (ß) |
|
|
| biznology |
| I won't even try this in Swedish, but in the control panel for keyboards you can install different languages pretty easily. So now I can switch between English and Swedish down near the clock. My keyboard is US, but with the Swedish one I just use what is normally ; ' and [ and then I get ö ä och å. It is much better than cut and paste! Tack så mycket! |
|
|
|
|