return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Svaj BAR !
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever

www.Svaj.com


Det är med stor glädje vi nu presenterar Svaj BAR! Vi har hittat en mysig liten källare p Bondegatan 57 där vi framöver kommer att driva en elektronisk musikbar fyra dagar i veckan. Vid varje tillfälle bjuder vi in grymma DJs och live akter och nu på lördag är det premiär! Vi hinner köra 12 tillfällen innan jul och nyår och Anna & Ola (Svaj) står i baren tillsammans med Andreas, Patrik, Sol, Thomas m fl. Svaj är residenta DJs och Blesk med gäster håller i våra visuals.

Varmt välkomna!


Var: Bondegatan 57 (källaren)
När: onsdag-lördag
Tid: 20-01
Musik: elektronika, electro, techno, techhouse, drum‘n’bass & breaks
Ålder: 20 år
Resident DJs: Svaj
Visuals: Blesk
Inträde: Gratis.



Lördag 27.11 PREMIÄR!
Googol Plex & Anders Åkergren

Onsdag 1.12
The Dead Guys (Komatrohn & Dr. Doom)

Torsdag 2.12
Migthy Thor & DJ Dust (Hundarna från Söder)

Fredag 3.12
Wriggle (Clear)

Lördag 4.12
Uppehåll/stängt

Onsdag 8.12
Ana International Penetrator (Sister Sthlm)

Torsdag 9.12
Pär Grindvik (Stockholm Ltd)

Fredag 10.12
Gena (Klesha)

Lördag 11.12
Daniel Araya LIVE

Onsdag 15.12
Fonetik & Trickykid (Quiet Earth)

Torsdag 16.12
Mali-k (I would play with u even for dead people)

Fredag 17.12
Miss Dilemma (Sister Sthlm)

Lördag 18.12 – JULFEST!
Tobias von Hofsten (Illegal)




Fan så najs med en bar i Sthlm som spelar EDM... Äntligen !!!
mr_fisken
Underbart att dom också är kvar på södermalm :toocool:
keddo
niiiiiiiice. Synd me 20 bara, men annars glider de väll in för mycket pack antar jag.
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan så najs med en bar i Sthlm som spelar EDM... Äntligen !!!]


känner en tjej som ska flytta till sthlm nästa år för att plugga... tror fan jag tar och flyttar med henne asså.. händer ju fan aldrig nått kul här i gbg :(
CJ InterCity
quote:
Originally posted by dbl
känner en tjej som ska flytta till sthlm nästa år för att plugga... tror fan jag tar och flyttar med henne asså.. händer ju fan aldrig nått kul här i gbg :(

räkna med mig också! sthlm rulez:wtf:
jofawe
jag vill också bo i sthlm ...
Cham
frågan är - Hur hårda är de på 20? Är 19 :/ orka gå ditt o bli nekad :conf:
Amnezia
har tänkt besöka det där stället länge..e detta en re-opening av något slag??

några polare va där å lira en gång men följde inte med då..too bad:/ får göras ett nytt försök nångång framöver här.:) soft ställe ananrs jue
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Amnezia
har tänkt besöka det där stället länge..e detta en re-opening av något slag??

några polare va där å lira en gång men följde inte med då..too bad:/ får göras ett nytt försök nångång framöver här.:) soft ställe ananrs jue

Ingen re-opening... det är en ny bar som Svaj folket öppnar... deras café finns kvar i vanlig ordning :)
Amnezia
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ingen re-opening... det är en ny bar som Svaj folket öppnar... deras café finns kvar i vanlig ordning :)


ahaa:) lite förvirrad bara som vanligt:p tänkte aldrig på det stod svaj bar:) nice nice....

jeremy1984
Stod lite om Svaj och kvinnliga DJs i Metro idag faktiskt :)
http://www3.metro.se/content/acroba...203_A_Metro.pdf (sida 17-18)
Endre

Synd att dom är så anti mot trance.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement