return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Lamb ......
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב חברה אני מניח שהרוב פה מכירים את הטראק המדהיםשל
LAMB - GERECKI
או איך שלא כותבים את זה...
טראק ענק, יש לו הרבה רמיקסים וצ'יקן תמיד חורש עליו בהופעות שלו.

קיצר
LAMB
הם זוג (גם בחיים) שעושים טראקים של צ'יל אאוט בעיקר ושמים
אותם גם באוספים של
CAFE DE LA MAR
הרבה...

הלכתי לפני שבוע לקנות את הדיסק אוסף שיצא להם
1994-2004 COLLECTION
והדיסק הזה פשוט פצצה!
צ'יל אאוט עם קצת ברייק-ביט ומלודיות שפה ושם יש פרוגרסיב...

מומלץ...

מישהוא מכיר אותם פה בכלל אגב?
Hell_Copter
אני מכיר רק את זה...
Lamb-Gabriel__Bill_Hamel_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW
אבל לא אהבתי את זה יותר מדי...
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מכיר רק את זה...
Lamb-Gabriel__Bill_Hamel_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW
אבל לא אהבתי את זה יותר מדי...


תוריד את
GABRIEL
האורגינל שלהם !
מדהיייים אחי !
איזה ווקאל את מת ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
תוריד את
GABRIEL
האורגינל שלהם !
מדהיייים אחי !
איזה ווקאל את מת ...


זה כלל גם את האורגינל...
אמרתי... לא התלהבתי יותר מדי
אבל אולי בגלל שזה היה בתקופה שדי התכחשתי לכל הפרוגרסיב וכל מה שלא אפליפטינג :)
זה לא רק צ'יל אווט עד כמה שאני זוכר... זה גלש לפרוגרסיב הטראק הזה
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה כלל גם את האורגינל...
אמרתי... לא התלהבתי יותר מדי
אבל אולי בגלל שזה היה בתקופה שדי התכחשתי לכל הפרוגרסיב וכל מה שלא אפליפטינג :)
זה לא רק צ'יל אווט עד כמה שאני זוכר... זה גלש לפרוגרסיב הטראק הזה


האורגינל ?!?

מה פתאום אחי תן לזה הקשבה , הטראק הזה ממש לא פרוגרסיב!
טראק מעולה!

אומרים שזה הטראק מקום 1 בפורטוגל וספרד שמשמיעים כשיר חתונה !
מרגש משהוא
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
האורגינל ?!?

מה פתאום אחי תן לזה הקשבה , הטראק הזה ממש לא פרוגרסיב!
טראק מעולה!

אומרים שזה הטראק מקום 1 בפורטוגל וספרד שמשמיעים כשיר חתונה !
מרגש משהוא


יחי הפרגרסיב אחי
אתמול שמעתי את גיטלמן בקו מילניום היה אכזבה אחושילינג כמה אפליפטינג וטק טראנס קיצ'יים היו שם....

א-כ-ז-ב-ה

יאללה עוד שבועיים מייק נקווה לטוב
YuVaL
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יחי הפרגרסיב אחי
אתמול שמעתי את גיטלמן בקו מילניום היה אכזבה אחושילינג כמה אפליפטינג וטק טראנס קיצ'יים היו שם....

א-כ-ז-ב-ה

יאללה עוד שבועיים מייק נקווה לטוב


אכזבה?, לא בטוח
תאכלס זה כל אחד והדעה שלו, אני אישית חושב שאם אני ילך למסיבה וישמע פרוגרסיב אני ישתעמם, אני אוהב את האפליפטינג שגיטלמן מנגן, למרות שאותו אישית אני לא כ"כ מחבב, הוא מנגן טוב בלייב...
luckystrike
מסכים עם יובל...

פרוגרסיב זה בסט אבל אפליפטינג טוב תמיד יהיה טוב

הבעיה היא שלאחרונה האפליפטינג והפקותיו ירדו ברמה
יחסית למה שהיה פעם ...
YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
מסכים עם יובל...

פרוגרסיב זה בסט אבל אפליפטינג טוב תמיד יהיה טוב

הבעיה היא שלאחרונה האפליפטינג והפקותיו ירדו ברמה
יחסית למה שהיה פעם ...


נכון... אבל עדיין, האפליטפטינג לא נעלם, פה ושם עדיין יש יציאות מטורפות!!..

Hence:

Enmass - So Please
חולני
:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement