|
Lamb ......
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב חברה אני מניח שהרוב פה מכירים את הטראק המדהיםשל
LAMB - GERECKI
או איך שלא כותבים את זה...
טראק ענק, יש לו הרבה רמיקסים וצ'יקן תמיד חורש עליו בהופעות שלו.
קיצר
LAMB
הם זוג (גם בחיים) שעושים טראקים של צ'יל אאוט בעיקר ושמים
אותם גם באוספים של
CAFE DE LA MAR
הרבה...
הלכתי לפני שבוע לקנות את הדיסק אוסף שיצא להם
1994-2004 COLLECTION
והדיסק הזה פשוט פצצה!
צ'יל אאוט עם קצת ברייק-ביט ומלודיות שפה ושם יש פרוגרסיב...
מומלץ...
מישהוא מכיר אותם פה בכלל אגב? |
|
|
| Hell_Copter |
אני מכיר רק את זה...
Lamb-Gabriel__Bill_Hamel_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW
אבל לא אהבתי את זה יותר מדי... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מכיר רק את זה...
Lamb-Gabriel__Bill_Hamel_Remix-Promo_Vinyl-2003-POW
אבל לא אהבתי את זה יותר מדי... |
תוריד את
GABRIEL
האורגינל שלהם !
מדהיייים אחי !
איזה ווקאל את מת ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תוריד את
GABRIEL
האורגינל שלהם !
מדהיייים אחי !
איזה ווקאל את מת ... |
זה כלל גם את האורגינל...
אמרתי... לא התלהבתי יותר מדי
אבל אולי בגלל שזה היה בתקופה שדי התכחשתי לכל הפרוגרסיב וכל מה שלא אפליפטינג :)
זה לא רק צ'יל אווט עד כמה שאני זוכר... זה גלש לפרוגרסיב הטראק הזה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה כלל גם את האורגינל...
אמרתי... לא התלהבתי יותר מדי
אבל אולי בגלל שזה היה בתקופה שדי התכחשתי לכל הפרוגרסיב וכל מה שלא אפליפטינג :)
זה לא רק צ'יל אווט עד כמה שאני זוכר... זה גלש לפרוגרסיב הטראק הזה |
האורגינל ?!?
מה פתאום אחי תן לזה הקשבה , הטראק הזה ממש לא פרוגרסיב!
טראק מעולה!
אומרים שזה הטראק מקום 1 בפורטוגל וספרד שמשמיעים כשיר חתונה !
מרגש משהוא |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by luckystrike
האורגינל ?!?
מה פתאום אחי תן לזה הקשבה , הטראק הזה ממש לא פרוגרסיב!
טראק מעולה!
אומרים שזה הטראק מקום 1 בפורטוגל וספרד שמשמיעים כשיר חתונה !
מרגש משהוא |
יחי הפרגרסיב אחי
אתמול שמעתי את גיטלמן בקו מילניום היה אכזבה אחושילינג כמה אפליפטינג וטק טראנס קיצ'יים היו שם....
א-כ-ז-ב-ה
יאללה עוד שבועיים מייק נקווה לטוב |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יחי הפרגרסיב אחי
אתמול שמעתי את גיטלמן בקו מילניום היה אכזבה אחושילינג כמה אפליפטינג וטק טראנס קיצ'יים היו שם....
א-כ-ז-ב-ה
יאללה עוד שבועיים מייק נקווה לטוב |
אכזבה?, לא בטוח
תאכלס זה כל אחד והדעה שלו, אני אישית חושב שאם אני ילך למסיבה וישמע פרוגרסיב אני ישתעמם, אני אוהב את האפליפטינג שגיטלמן מנגן, למרות שאותו אישית אני לא כ"כ מחבב, הוא מנגן טוב בלייב... |
|
|
| luckystrike |
מסכים עם יובל...
פרוגרסיב זה בסט אבל אפליפטינג טוב תמיד יהיה טוב
הבעיה היא שלאחרונה האפליפטינג והפקותיו ירדו ברמה
יחסית למה שהיה פעם ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מסכים עם יובל...
פרוגרסיב זה בסט אבל אפליפטינג טוב תמיד יהיה טוב
הבעיה היא שלאחרונה האפליפטינג והפקותיו ירדו ברמה
יחסית למה שהיה פעם ... |
נכון... אבל עדיין, האפליטפטינג לא נעלם, פה ושם עדיין יש יציאות מטורפות!!..
Hence:
Enmass - So Please
חולני
:P |
|
|
|
|