|
מזל טוב לטל taltul
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
יאללה כולם להתפקד ולאחל לטל מזל טוב
מזל טוב טל!!!!!!!!!!!!11
יום הולדת 20
;) |
|
|
| KrazyDJs |
| כבר פתחו על זה ת'רד, יא מס טול :wtf: |
|
|
| FederalBI |
yaiks
באמת מסטול בפצצות |
|
|
| taltul |
תודה בכל זאת :)
אני עוד יותר מסטול .... עןד לא התעוררתי מאתמול... כולי כאבי ראש חבלז.... |
|
|
|
|