| Ariah |
3. tråden min siden jeg joina mandag men ;)
Hadde det ikke vært jævlig kult med en norsk ta kanal? Et sted hvor vi kunne møtes å diskutere de nyeste eventene, platene, gamle slagere etc. Tror det hadde blitt jævlig bra. I så fall hvilket nettverk skulle vi vært på?
Eller finnes det noe sånt allerede? |
|
|