return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
irc kanal?
View this Thread in Original format
Ariah
3. tråden min siden jeg joina mandag men ;)

Hadde det ikke vært jævlig kult med en norsk ta kanal? Et sted hvor vi kunne møtes å diskutere de nyeste eventene, platene, gamle slagere etc. Tror det hadde blitt jævlig bra. I så fall hvilket nettverk skulle vi vært på?

Eller finnes det noe sånt allerede?
chem-x
er det på EFnet tror jeg.. tror jeg har den i onjoin listen. #tranceaddict@EFnet
Ariah
tenkte mer på enn egen en for oss ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement